

Superwizor PTTPB
Jest specjalistą psychiatrą i specjalistą psychiatrii dzieci i młodzieży. Swoje zawodowe doświadczenie zdobywał w Klinice Wieku Rozwojowego oraz II Klinice Psychiatrycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Od kilku lat pracuje w poradniach, obecnie, w Ośrodku Poza Schematami, gdzie przede wszystkim zajmuje się diagnozą i leczeniem dzieci i młodzieży.
Oprócz bycia lekarzem doktor Artur Kołakowski jest też psychoterapeutą poznawczo – behawioralnym, a od 2005 roku posiada certyfikat superwizora – dydaktyka Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Od wielu lat uczy psychoterapii poznawczo-behawioralnej, obecnie w Szkole Psychoterapii Crescentia.
Jest współautorem kilku książek z dziedziny psychiatrii i psychoterapii dzieci i młodzieży, z których jedna, napisana wspólnie z dr Agnieszką Pisulą, zdobyła nagrodę Teofrasa za najlepszą książkę popularnonaukową.


Superwizor PTTPB
Jest absolwentką Akademii Medycznej w Warszawie, psychiatrą dzieci i młodzieży i specjalistą psychiatrii ogólnej. Jest też certyfikowanym psychoterapeutą i superwizorem dydaktykiem terapii poznawczo – behawioralnej (certyfikat terapeuty nr 191; certyfikat superwizora dydaktyka nr 27 Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej), certyfikowanym terapeutą motywującym (certyfikat nr 8 Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej) oraz członkiem Motivational Interviewing Network of Trainers. Przez 16 lat pracowała w Poradni Psychiatrycznej dla Dzieci i Młodzieży Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Psychiatrycznego w Toruniu. Aktualnie prowadzi praktykę lekarską i psychoterapeutyczną w prywatnym gabinecie specjalistycznym oraz szkolenia w dziedzinie terapii poznawczo – behawioralnej, Dialogu Motywującego i zagadnień związanych ze zdrowiem psychicznym dzieci i młodzieży. Prywatnie – matka dwojga studentów, fanka zespołu Mechanicy Szanty, Toruńskiej Orkiestry Symfonicznej i książek Jontana Kellermana


Superwizor PTTPB i ISST
Jest psycholożką, psychoterapeutką poznawczo – behawioralną (certyfikat nr 105 PTTPiB). Obecnie w trakcie Kursu Superwizorskiego organizowanego przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Pracuje na co dzień w Warszawie, jako psychoterapeutka w Oddziale Dziennym Szpitala Wolskiego oraz w prywatnej praktyce w ośrodku Poza Schematami. Wcześniej pracowała między innymi w Centrum Psychoterapii Szpitala Nowowiejskiego, Centrum CBT oraz prowadziła badania naukowe jak doktorantka II Kliniki Psychiatrycznej WUM. Ma duże doświadczenie w pracy indywidulanej i grupowej. W swojej pracy zajmuje się między innymi diagnozą i psychoterapią osób dorosłych z ADHD oraz pracą z klientami z zaburzeniami osobowości. Jest redaktorem merytorycznym polskich wersji podręczników dotyczących zarówno diagnozy i terapii osób dorosłych z ADHD, jak i terapii poznawczo – behawioralnej oraz terapii schematu. Od wielu lat prowadzi szkolenia i warsztaty w oparciu o szeroko rozumianą terapię poznawczo – behawioralną. W ciągu kilku ostatnich lat prowadziła zajęcia na kursach przygotowujących do certyfikatu PTTPiB w Centrum CBT, Fundacji Rozwoju Psychiatrii i Psychoterapii oraz na kursach do certyfikatu Stowarzyszenia Psychologów Chrześcijańskich


dr n. hum. w dziedzinie psychologii
specjalista psychologii klinicznej w dziedzinie neuropsychologii
certyfikowany psychoterapeuta poznawczo – behawioralny
certyfikowany superwizor-dydaktyk PTTPB
Aktualnie pracuję na stanowisku adiunkta w Klinice Neurochirurgii, Chirurgii Kręgosłupa i Nerwów Obwodowych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Doświadczenie kliniczne i psychoterapeutyczne zdobyłam w Akademickiej PZP, w Klinice Zaburzeń Afektywnych i Psychotycznych I Katedry Psychiatrii. Od wielu lat prowadzę także prywatną praktykę psychoterapeutyczną oraz superwizyjną.
Ukończyłam liczne szkolenia dodatkowe zarówno z zakresu psychoterapii CBT, jak i diagnozy klinicznej, głównie neuropsychologicznej. W obszarze szczególnych zainteresowań znajduje się opieka nad pacjentami z zaburzeniami psychotycznymi oraz znajdującymi się w stanie ryzyka wystąpienia zaburzeń psychotycznych. Ukończyłam m.in. szkolenia: CBT for Adolescent Psychosis Training Course, South London and Maudsley NHS Trust, London, seminarium Zastosowanie terapii poznawczej w leczeniu zaburzeń psychotycznych prowadzone przez prof. D. Kingdona, An Interactive Five Day Course in CBT for Psychosis, Newcastle, prowadzone przez: profesorów D. Turkingtona, D. Kingdona, A. Morrisona. Jestem autorką i współautorką wielu publikacji:
https://www.researchgate.net/profile/Agnieszka_Pawelczyk2/research
Brałam udział w przygotowaniu oraz prowadzeniu zajęć w ramach Programu Profilaktyki Zaburzeń Psychicznych w łódzkich liceach, współtworzyłam serwis internetowy przeznaczonego dla osób zagrożonych rozwojem zaburzeń psychicznych „Mój Port”. Byłam również Koordynatorem Ośrodka Kształcenia Psychologów Klinicznych przy CSK UM w Łodzi.
Prowadzę diagnozę oraz terapię poznawczo-behawioralną pacjentów dorosłych, superwizję terapii poznawczo-behawioralnej oraz klinicznej diagnozy psychologicznej.


jest emerytowanym profesorem na Uniwersytecie w Rhodes w RPA, gdzie przez ponad 25 lat uczył Terapii Poznawczo Behawioralnej (w tym Terapii Schematu) studentów ze specjalizacji Psychologii Klinicznej i Psychoterapii prowadząc warsztaty z użyciem technik wyrażania emocji (w tym psychodramy i arteterapii: rzeźby z gliny, rysunku i tańca). Od czasu przejścia na emeryturę kontynuuje pracę badawczą i kieruje projektami badawczymi. W ramach Instytutu Terapii Schematu w Południowej Afryce prowadzi warsztaty z Terapii Schematu na poziomie podstawowym i zaawansowanym zarówno w kraju, jak i za granicą. Pracuje także w prywatnej praktyce prowadząc psychoterapię i superwizję. Szkolił się w nurcie terapii Poznawczo behawioralnej, humanistycznej, i interpersonalnej i od dawna jest zainteresowany podejściem integracyjnym w psychoterapii. Uczył się Terapii Schematu u jej ojca założyciela, Jeffereya Younga w latach 80 ubiegłego wieku i podążał za rozwojem tego podejścia od jego narodzin. Jest psychologiem klinicznym w Południowej Afryce oraz Wielkiej Brytanii a także pełnił funkcję przewodniczącego Międzynarodowego Towarzystwa Terapii Schematu (ISST) w latach 2016-2020. Opublikował ponad 100 tekstów w formie artykułów naukowych i rozdziałów w książkach. Wiele z jego prac koncentruje się na zagadnieniu traumy i traumy złożonej. Wiele z nich to studia przypadku, w tym rozdział w dwóch ostatnich książkach na temat Terapii Schematu Zaburzeń Odżywiania się, opublikowane w języku niemieckim (2016) i po angielsku (2019). Jest jednym z dwóch redaktorów naczelnych Case studies within psychotherapy trials: Integrating qualitative and quantitative methods (Oxford University Press, 2017). Jest także autorem książek i artykułów na temat technik wyobrażeniowych w psychoterapii i wraz z Michaelem Jacobsem jest autorem książki Conscious and unconscious, z serii Core concepts in psychotherapy (McGraw Hill, 2003). Aktualnie w pracy koncentruje się na fenomenologii trybów schematu w kilku artykułach poświęconych trybom w Jadłowstęcie Psychicznym (Edwards 2017a and Edwards 2017b). Wniósł także wkład w Biuletyn ISST w postaci artykułów Self Pity/Victim: A surrender schema mode (Maj 2015), and From surface structure to deep structure in working experientially with schema modes (Październik 2019). Te i wiele innych jego publikacji jest dostępnych na jego witrynie internetowej: (https://www.researchgate.net/profile/David_Edwards16/contribution)


jest profesorem na Uniwersytecie w Coimbrze w Portugalii, gdzie uczy o poznawczo – behawioralnych modelach i terapii poznawczo behawioralnej dzieci i młodzieży. Opiekuje się studentami ostatniego roku i jest promotorem prac magisterskich i doktoranckich.
Należy do Centrum Badawczego Badań i Interwencji Poznawczo-Behawioralnych, gdzie jej głównymi obszarami badawczymi są narzędzia diagnostyczne, lęk społeczny i stres egzaminacyjny u młodzieży i osób dorosłych oraz pogłębione modele (drugiej i trzeciej fali TPB), skuteczność leczenia a także uzupełnianie luk między terapiami drugiej i trzeciej generacji.
Jest również akredytowanym psychoterapeutą i superwizorem pracującym w ramach prywatnej praktyki.
Uczy w kilku akredytowanych programach szkoleniowych, zarówno w Portugalii, jak i za granicą.
Aktualnie pełni funkcję przewodniczącej Portugalskiego Towarzystwa Terapii Behawioralnych.


jest profesorem psychiatrii i vice kierownikiem Działu Edukacji Wydziału Psychiatrii na Uniwersytecie w Drexel w Filadelfii. Jest doświadczoną klinicystką i nauczyciellką, wielokrotnie odznaczaną nagrodami za nauczanie. Jest kierownikiem programu dla lekarzy w trakcie specjalizacji z psychiatrii osób dorosłych w szpitalu Tower Health Brandywine. Pełniła również funkcje przewodniczącej Amerykańskiego Stowarzyszenia Kierowników Rezydentury Psychiatrycznej oraz przewodniczącej Akademii Terapii Poznawczej. Specjalizuje się zarówno w farmakoterapii i psychoterapii poznawczej oraz łączeniu obu tych oddziaływań. Jest autorką licznych publikacji naukowych, redaktorem naczelnym podręcznika Handbook of Psychiatric Education (2021) i współautorem 4 książek dotyczących m.in. terapii i superwizji w nurcie poznawczo behawioralnym. Jej najnowsza książką jest Teaching and Supervising Cognitive Behavioral Therapy. W Instytucie Becka prowadzi warsztat na temat superwizji i nauczania CBT.


jest emerytowanym profesorem i byłym kierownikiem Wydziału Psychologii na Northwestern University. Jest Honorowym Członkiem i byłym przewodniczącym Akademii Terapii Poznawczo-Behawioralnej oraz członkiem Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego, Towarzystwa Nauk Psychologicznych oraz Towarzystwa Terapii Behawioralnych i Poznawczych. Jego zainteresowania badawcze i kliniczne koncentrują się na zrozumieniu i leczeniu depresji, tendencji samobójczych i lęku u młodzieży. Jest autorem lub redaktorem jedenastu książek. Najnowsza książka Landmark papers in psychiatry (wydana przez Oxford University Press) została opublikowana w ubiegłym roku.


Jest dyplomowanym psychologiem (SWPS; specjalność- psychologia kliniczna), certyfikowanym terapeutą motywującym, członkiem MINT (Motivational Interviewing Network of Trainers) i psychoterapeutą poznawczo – behawioralnym, członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej. Od 2016 roku działa w Zarządzie Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej. Aktualnie uczestniczy w superrewizjach niezbędnych do uzyskania certyfikatu terapeuty schematu Międzynarodowego Towarzystwa Terapii Schematu ISST. Prowadzi psychoterapię indywidualną młodzieży i osób dorosłych. Pracuje z osobami doświadczającymi cierpienia psychicznego (zaburzenia lękowe, zaburzenia nastroju, zaburzenia obsesyjno- kompulsyjne, samookaleczenia, fobia społeczną, niska samoocena). W swojej pracy stosuje terapię poznawczo-behawioralną zarówno ze względu na strukturę sesji, narzędzia pracy, jak i liczne dowody na skuteczność w badaniach klinicznych oraz należące do trzeciej fali tpb – sięgającą głęboko terapię schematów, terapię akceptacji i zaangażowania (ACT). Bliski jest jej też Dialog Motywujący.
Prywatnie jest miłośniczką lasów i gór o każdej porze roku i morza poza sezonem.


Psycholog, psychoterapeuta pracujący przede wszystkim w nurcie terapii poznawczo – behawioralnej i terapii schematu. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją w psychoterapii oraz 4-letnią Szkołę Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej w Centrum CBT. Obecnie w trakcie certyfikacji w Terapii Schematu. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej. Pracuje jako psychoterapeuta od 2005 r. Odbyła wiele cennych staży m. in. w Klinice Nerwic w Instytucie Psychiatrii i Neurologii czy w Młodzieżowym Ośrodku Psychoterapeutycznym. Przez 4 lata prowadziła psychoterapię indywidualną i grupową młodzieży oraz dorosłych w Stowarzyszeniu Aslan. Współprowadziła także roczne grupy terapeutyczne dla dorosłych w programie NEST. Obecnie właścicielka gabinetu psychoterapii „maSens". Specjalizuje się w terapii zaburzeń odżywiania, zaburzeń lękowych i pracy z zaniżonym poczuciem własnej wartości. Szczególną uwagę zwraca na znaczenie pracy z emocjami, skupianiu na TU i TERAZ oraz zastosowanie technik doświadczeniowych w terapii poznawczo – behawioralnej. Od wielu lat prowadzi szkolenia z zakresu terapii poznawczo behawioralnej


Jestem psychologiem. Studia ukończyłam w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego. Moją specjalizacją jest psychologia kliniczna i psychologia zdrowia. Od kilku lat pracuję w *Oddziale Psychiatrii Dziecięcej w Józefowie* www.centrumzagorze.pl/oddzialy-stacjonarne/24-oddzial-psychiatryczny-dla-dzieci , gdzie zajmuję się diagnozą oraz terapią dzieci i młodzieży.
Posiadam certyfikat psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo - Behawioralnej. W swojej pracy wykorzystuję także inne podejścia psychoterapeutyczne. Jestem absolwentką studium diagnozy i pomocy psychologicznej dzieci wykorzystywanych seksualnie organizowanego przez fundację "Dzieci Niczyje". Posiadam także certyfikat terapii EMDR wydany przez Uniwersytet w Birmingham i atestowany przez Europejskie Towarzystwo Terapii EMDR) www.emdr.org.pl.Opiniuję jako biegły sądowy w sprawach dotyczących przemocy i wykorzystywania seksualnego dzieci i młodzieży.
Zajmuję się diagnozą i terapią dzieci oraz młodzieży cierpiących z powodu zaburzeń lękowych, depresji, agresji i autoagresji, zaburzeń odżywiania.
Pracuję z dziećmi oraz dorosłymi zmagającymi się ze skutkami zdarzeń traumatycznych (terapia ofiar: katastrof, wypadków, przemocy domowej i rówieśniczej oraz innych form krzywdzenia). Prowadzę grupy wsparcia dla rodziców dzieci z zaburzeniami odżywiania.


Superwizor PTTPB
Mgr psychologii, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny (certyfikat nr 121), członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo - Behawioralnej (PTTPB), absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz czteroletniego szkolenia z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej w szkole CBT, członek European Associaton for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT). Specjalizuje się w psychoterapii osób dorosłych, dzieci i młodzieży, ze szczególnym uwzględnieniem: zaburzeń lękowych (w tym zaburzeń lękowych po wypadkach - PTSD, fobii społecznej, napadów paniki, lęku uogólnionego), zaburzeń nastroju zaburzeń jedzenia (anoreksja, bulimia). Wspiera osoby z niską samooceną, mające trudności w wyrażaniu emocji, znajdujące się w kryzysie. Ponadto prowadzi terapię par i małżeństw. Zajmuje się również Terapią Schematów. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z pacjentem zdobywała na oddziale Dziennym Nerwic w Przychodni Lekarskiej WAT oraz Oddziale Psychiatrycznym Ogólnym w Szpitalu w Tworkach. Prowadzi również diagnozę talentów, mocnych stron oraz predyspozycji zawodowych przy użyciu testów psychologicznych. Wspiera zarówno dorosłych w podejmowaniu decyzji o zmianach zawodowych, jak i młodzież, która stoi przed wyborem szkoły wyższej i w przyszłości zawodu. Regularnie uczestniczy w szkoleniach, podnosząc swoje kwalifikacje zawodowe. Swoją pracę regularnie poddaje superwizji. Prowadzi również terapie w języku angielskim, włoskim.


profesor Uniwersytetu Łódzkiego, psycholog kliniczny, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny. Kierownik Zakładu Psychoprofilaktyki i Psychologii Uzależnień w Instytucie Psychologii UŁ. Specjalizuje się w problematyce psychologii uzależnień, szczególnie uzależnieniu od alkoholu oraz terapii poznawczo-behawioralnej. Autor oraz współautor książek (w tym: Odbić się od dna? Rola jakości życia w przebiegu i efektach terapii osób uzależnionych od alkoholu, Łódź, 2012), a także ponad 100 artykułów naukowych i rozdziałów w monografiach. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz Polskiego Towarzystwa Badań nad Uzależnieniami.
Jan Chodkiewicz, PhD., Professor of University of Lodz, a clinical psychologist, cognitive-behavioral psychotherapist. He specializes in the psychology of addiction, particularly alcohol dependence and cognitive-behavioral therapy. He is the author and co-author of books (including: To strike against the bottom and begin to rise? The quality of life role in the course and effects of alcoholism therapy), as well as over 100 scientific articles and chapters in monographs.


Lekarz, specjalista psychiatra. Ukończyła Akademię Medyczną w Warszawie. Terapeutka terapii poznawczo-behawioralnej (certyfikat PTTPB nr 306).
Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce i za granicą (Szpital Psychiatryczny przy ul. Nowowiejskiej w Warszawie, Szpitale Psychiatryczne grupy Priory w Wielkiej Brytanii). Przez 17 lat była związana z Poradnią Leczenia Zaburzeń Snu w Warszawie, gdzie zajmowała się diagnostyką i leczeniem pacjentów z różnymi zaburzeniami snu.
Jej wieloletnia współpraca naukowa z Kliniką Psychiatryczną WUM zaowocowała publikacjami w dziedzinie medycyny snu. W 2015 roku obroniła pracę doktorską o zaburzeniach snu przebiegających z nadmierną sennością.
Od wielu lat upowszechnia wiedzę o śnie. Jest współautorką pierwszego polskiego poradnika dla pacjentów: „Pokonaj bezsenność w 6 krokach z terapią poznawczo-behawioralną.”
Na co dzień prowadzi praktykę lekarską i terapeutyczną w Warszawie. Zajmuje się leczeniem osób dorosłych, szczególnie osób z zaburzeniami depresyjnymi, lękowymi i snu.


Jest certyfikowanym terapeutą poznawczo-behawioralnym (nr certyfikatu 385), członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Obecnie w trakcie szkoleń z Terapii Schematów dla dorosłych – metody szczególnie użytecznej w leczeniu zaburzeń osobowości, a także Terapii Schematów dla Dzieci i Młodzieży. Ukończyła studia na wydziale Psychologii w Języku Angielskim w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz 4-letnią Szkołę Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej (Oxford Cognitive Therapy Centre). Przez wiele lat prowadziła indywidualną i grupową terapię młodzieży i młodych dorosłych m.in. w Stowarzyszeniu Aslan. Współpracowała także z wieloma szkołami i szpitalami m.in. Szpitalem Bielańskim, a także z Wojewódzkim Szpitalem Chirurgii Urazowej Św. Anny. W Poradni Poza Schematami prowadzi terapię indywidualną dorosłych i młodzieży a także jest wykładowcą z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej. W swojej praktyce korzysta z metod terapii poznawczo – behawioralnej i terapii schematów.


Ukończyła 3-letnie szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej prowadzone przez Szkołę Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT. Posiada certyfikat psychoterapeuty poznawczo-behawioralnego PTTPB. W trakcie 4-letniego kursu specjalizacyjnego z psychologii klinicznej. Ukończyła liczne kursy i szkolenia, m.in. Kurs Terapii Par (Laboratorium Psychoedukacji) i Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie (Instytut Psychologii Zdrowia), Terapia Schematów (Centrum Terapii Poznawczej i Behawioralnej). Pracuje w Poza Schematami i w Centrum Pomocy Profesjonalnej. Jest autorką programów profilaktycznych z zakresu przeciwdziałania przemocy. Autorka polskiej adaptacji programu terapeutycznego Coping Cat. Przez kilka lat prowadziła psychoterapię w ramach współpracy z Gabinetem Lekarskim. Pracowała w poradni psychologiczno-pedagogicznej i w szpitalnym oddziale psychiatrycznym. Pracuje z dorosłymi, dziećmi i młodzieżą. Zajmuje się terapią depresji, depresji poporodowej, zaburzeń lękowych, zaburzeń psychosomatycznych, zaburzeń osobowości, problemów psychologicznych związanych z niepłodnością, terapią par.


Superwizor PTTPB
Jestem psychologiem (Uniwersytet SWPS), certyfikowanym psychoterapeutą poznawczo behawioralnym (certyfikat PTTPB nr 172) oraz superwizorem -dydaktykiem PTTPiB. Posiadam także certyfikat Terapeuty Schematu. Należę do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz ISST (International Society of Schema Therapy). Doświadczenie kliniczne zdobywałam:
-w Poradni Seksuologicznej i Patologii Współżycia,
-w Środowiskowym Domu Samopomocy (z osobami zmagającymi się z zaburzeniami afektywnymi i psychotycznymi),
-w Samodzielnym Publicznym Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Warszawie na Oddziale Klinicznym Psychiatrii Wieku Rozwojowego (na stanowisku psychologa),
-podczas wieloletniej pracy psychoterapeutycznej z osobami dorosłymi, młodzieżą, dziećmi oraz z parami we współpracy z Niepublicznymi Zakładami Opieki Zdrowotnej w Warszawie.
Prowadzę:
-terapię indywidualną osób dorosłych oraz młodzieży, w ramach której udzielam pomocy psychoterapeutycznej osobom, które chcą lepiej radzić sobie z własnymi emocjami (lęk, złość, smutek). Pracuję z osobami, które cierpią z powodu obniżonej samooceny, braku satysfakcji życiowej, trudności w nawiązaniu i utrzymaniu relacji z innymi ludźmi, także te znajdujące się w kryzysie (również w żałobie). Obszarem mojej specjalizacji jest psychoterapia depresji, zaburzeń lękowych, powtarzających się trudności w relacjach interpersonalnych. W swojej pracy korzystam zarówno z klasycznego CBT, jak i z Terapii Schematów.
-terapię par,
-superwizję w nurcie poznawczo-behawioralnym (superwizuję m.in. zespół PZP w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie),
-zajęcia dla studentów szkolących się w nurcie poznawczo-behawioralnym,
-warsztaty rozwojowe.
Swoją pracę poddaję regularnej superwizji. Prywatnie jestem żoną Pawła i mamą wspaniałej trójki dzieci, która nauczyła mnie więcej niż jakakolwiek psychologiczna książka


Absolwentka Psychologii Klinicznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Ukończyła szkolenie psychoterapeutyczne przygotowujące do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Posiada specjalizację z psychoterapii dzieci i młodzieży.
Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Instytutu Psychiatrii i Neurologii.
Przez wiele lat była zawodowo związana z Dziennym Oddziałem Psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii, gdzie prowadziła psychoterapię indywidualną oraz terapię rodzinną.
Prowadzi szkolenia dla specjalistów z podstaw systemowej terapii rodzin i znaczenia kontekstu rodzinnego w psychoterapii indywidualnej dzieci i młodzieży.
Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Prowadzone procesy terapeutyczne poddaje regularnej superwizji.
W swojej pracy łączy podejście systemowe i psychodynamiczne. Prowadzi psychoterapię indywidualną dla młodzieży od 13. roku życia i młodych dorosłych.


Oprócz kompetencji lekarskich jest również aktywnym zawodowo psychoterapeutą, a swoje wykształcenie w tej dziedzinie zdobywał m.in. w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie.
Jest zaangażowany w pracę dydaktyczną oraz naukową. Pełni funkcję adiunkta w Klinice Zaburzeń Afektywnych i Psychotycznych UM w Łodzi. Jego zainteresowania badawcze obejmują szczególnie tematykę profilaktyki zaburzeń psychicznych oraz uwarunkowań skuteczności metod terapeutycznych stosowanych w psychiatrii oraz psychoterapii. Jest autorem licznych publikacji w dziedzinie zdrowia psychicznego oraz laureatem nagród przyznawanych przez gremia naukowe oraz samorządy studenckie.


Superwizor PTP
Analityk grupowy, psychoterapeuta Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, superwizor i analityk treningowy IAG „Rasztów”, superwizor - aplikant PTP, magister psychologii (SWPS) i archeologii (UW), przewodniczący Zarządu Instytutu Analizy Grupowej "Rasztów" w latach 2009-2012 i 2016-2018. Od ponad 15 lat prowadzi prywatną praktykę psychoterapeutyczną i współpracuje ośrodkami działającymi w ramach powszechnej służby zdrowia. Prowadzi zajęcia w akredytowanych ośrodkach szkolących w psychoterapii a także badania naukowe opisujące różne formy analitycznej terapii grupowej. Zainteresowany funkcjonowaniem zespołów zajmujących się pomaganiem, leczeniem i doradztwem. Od kilku lat współorganizuje darmowe warsztaty obywatelskiej refleksyjności: Polska na kozetce.




Superwizor PTTPB
Psycholog, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo – behawioralny (certyfikat nr 420 wydany przez PTTPB), certyfikowany terapeuta Terapii Motywującej (certyfikat nr 100 wydany przez PTTM). Zrzeszona w Polskim Towarzystwie Terapii Poznawczej i Behawioralnej, oraz Polskim Towarzystwie Terapii Motywującej. W trakcie kursu Syperwizor – Dydaktyk TPB.
Od ponad kilkunastu lat pracuje jako konsultant na oddziale Pediatrii grudziądzkiego Regionalnego Specjalistycznego Szpitala w Grudziądzu, prowadzi ponadto prywatną praktykę psychoterapeutyczną. W pracy psychoterapeutycznej łączy różne podejścia: terapię poznawczo – behawioralną z uwzględnieniem III fali, dialog motywujący oraz terapię schematów. Prowadzi terapię indywidualną młodzieży oraz osób dorosłych zmagających się z problemami nastroju, zaburzeniami lękowymi, będących w kryzysie, czy przejawiających zachowania autoagresywne. Pracuje ponadto z osobami z niską samooceną, perfekcjonizmem, problemami z kręgu zaburzeń odżywiania. Pracuje z rodzicami w celu wspierania ich kompetencji wychowawczych.
W pracy przestrzega zasad kodeksu etyki PTTPB, uczestniczy w regularnych superwizjach i licznych szkoleniach rozwijających kompetencje zawodowe.




Psycholog, Certyfikowany Psychoterapeuta Poznawczo-Behawioralny, Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej
Specjalizuje się w:
- psychoterapii młodzieży i dorosłych (głównie zaburzenia lękowe),
- terapii zaburzeń emocjonalnych (m.in. moczenie nocne, tiki, mutyzm),
- terapii zaburzeń rozwojowych (m.in. autyzm, Zespół Aspergera),
- terapii zaburzeń zachowania (ADHD, ODD),
- terapii Integracji Sensorycznej.


Superwizor PTTPB
Psycholog, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo behawioralny (certyfikat PTTPB nr 128) i superwizor terapii poznawczo-behawioralnej (certyfikat PTTPB nr 28) Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz terapeuta motywujący Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej (certyfikat nr 17 PTTM). Jest członkiem międzynarodowego Stowarzyszenia Trenerów Dialogu Motywującego (MINT).
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu terapii indywidualnej osób dorosłych oraz dzieci i młodzieży, zdobywane m.in. w Zakładzie Psychologii Zdrowia Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”, Fundacji „Mederi – pomóżmy dzieciom”, Grupie medycznej „Vertimed”, Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Samodzielnego Państwowego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie oraz w praktyce prywatnej.
Zajmuje się też działalnością dydaktyczno-szkoleniową i naukową. Prowadzi warsztaty i superwizję z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej i dialogu motywującego dla różnych grup odbiorców (m.in. studentów psychologii, uczestników szkół psychoterapii, terapeutów uzależnień, psychologów i pedagogów, asystentów rodziny czy pracowników służby zdrowia). Współpracowała m.in. z Akademią Motywacji i Edukacji (d. Akademia Myśli i Emocji), Szkołą Psychoterapii Ośrodka „INTRA”, Szkołą Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej SWPS, Szkołą Psychoterapii Gestalt, Szkołą Psychoterapii Crescentia.
Redaktor naukowy i autor publikacji na temat dialogu motywującego oraz terapii poznawczo-behawioralnej. Aktywnie uczestniczy w działalności stowarzyszeń: PTTPB i PTTM.


prof. IP PAN, jest psychologiem. Ukończył szkolenie w zakresie psychoterapii poznawczo-behawioralnej z elementami terapii psychodynamicznej przy II Klinice Psychiatrycznej WUM. Od 2008 – 2019 roku pracował w II Klinice Psychiatrycznej WUM, kierował tam pracownią Psychopatologii i Wczesnych Interwencji. Od 2019 pracuje w Instytucie Psychologii PAN, gdzie kieruje Pracownią Psychopatologii Eksperymentalnej. Łączy doświadczenie kliniczne i naukowe. Był stypendystą FNP, MNiSW oraz DAAD. Odbył staże w zagranicznych ośrodkach naukowych (Hamburg, Londyn, Melbourne). Zajmuje się badaniem psychologicznych mechanizmów psychoz. W szczególności interesują go pre-kliniczne stany ryzyka rozwoju zaburzeń psychicznych. Opublikował kilkadziesiąt prac w czasopismach naukowych. Należy lub należał do zespołów redakcyjnych czasopism naukowych. Realizuje granty finansowane z NCN.


Superwizor PTTPB
Specjalista psycholog kliniczny, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, terapeuta poznawczo-behawioralny, superwizor - dydaktyk PTTPB nr 46, seksuolog.
Pracownik etatowy Oddziału Dziennego III Kliniki Psychiatrycznej oraz Poradni Leczenia Zaburzeń Snu Instytutu Psychiatrii i Neurologii. Pracownik etatowy Poradni Psychiatrycznej dla Dzieci i Młodzieży w Instytucie Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka.
Prowadzi terapię indywidualną, grupową oraz par. Pracuje z dorosłymi, młodzieżą i dziećmi, również w obszarze obejmującym rozwój seksualny. Prowadzi działalność wykładową i szkoleniową z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej i seksuologii.
Zainteresowania naukowe: terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń snu u dzieci, młodzieży i osób dorosłych, zastosowanie treningu metapoznawczego u chorych na schizofrenię, terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń seksualnych.


Psycholog, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny (certyfikat nr 346), trener programu przeciwdziałania agresji. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu terapii pedagogicznej (Instytut Badań Edukacyjnych), a także diagnozy klinicznej dziecka i jego rodziny (Uniwersytet Warszawski). W 2016 roku ukończyła szkolenie uprawniające do prowadzenia terapii metodą Instrumental Enrichment. Zajmuje się psychoterapią dzieci, młodzieży i osób dorosłych oraz diagnozą i terapią zaburzeń rozwojowych u dzieci i młodzieży (ADHD, problemy z zachowaniem, specyficzne trudności szkolne), jak i doradztwem zawodowym. Prowadzi spotkania superwizyjne, a także Warsztaty dla Dobrych Rodziców/Nauczycieli – jak radzić sobie na co dzień z trudnymi zachowaniami. Jest autorką i współautorką wielu publikacji z zakresu psychologii dzieci i młodzieży.


Ukończyłam 5-letnie studia magisterskie na kierunku psychologia, specjalność: psychologia zdrowia i kliniczna. Jestem certyfikowaną trenerką mindfulness dla dzieci i młodzieży (Metoda Eline Snel), w trakcie szkolenia superwizorskiego w metodzie (Academy for Mindful Teaching w Holandii) oraz certyfikacji nauczycielskiej mindfulness dla dorosłych.
Doświadczenie zdobywałam pracując z dziećmi, młodzieżą, rodzicami oraz nauczycielami m.in. w ośrodku szkolno-wychowawczym dla dzieci słabowidzących i niewidomych, szkołach podstawowych, stowarzyszeniach oraz fundacjach. Współpracuję z Pracownią Testów Psychologicznych. Brałam udział w badaniach normalizacyjnych m.in. WISC-V, Leiter-3, IDS-2.
W 2014 odbyłam swój pierwszy 8-tygodniowy kurs Mindfulness i od tego czasu praktykuję formalnie i nieformalnie uważność na co dzień oraz poprzez uczestnictwo w kursach (m.in. MBSR, MBLC, CBLC), odosobnieniach oraz szkoleniach w Polsce i zagranicą. Pracuję pod superwizją Eline Snel oraz Marka Hansena.
Prowadzę kursy mindfulness dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych w szkołach oraz w praktyce prywatnej. Łączę wiedzę psychologiczną z praktyką uważności w pracy z dziećmi oraz ich rodzicami. W Academy for Mindful Teaching (AMT) odpowiadam za rekrutację oraz superwizje uczestników (przyszłych trenerów) kursów nauczycielskich Metody Eline Snel, które od sierpnia 2020 roku odbywają się w Warszawie.


Ukończyła Wydział Psychologii (ze specjalizacją w psychoterapii) oraz Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej na Uniwersytecie Warszawskim. Prowadzi psychoterapię w nurcie poznawczo behawioralnym i skoncentrowaną na schematach. Jest psychoterapeutką z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, certyfikowaną przez PTTPB (certyfikat nr 130) i ISST (Certyfikat ISST nr445-S) oraz certyfikowanym superwizorem (certyfikat CTPB nr 4). Prowadzi długo i krótkoterminową terapię indywidualną dla osób dorosłych i młodzieży. Pracuje z osobami doświadczającymi kryzysów życiowych, trudnościami w samoocenie i relacjach z innymi ludźmi, objawami depresji, lęku, zaburzeniami odżywiania a także zainteresowanymi rozwojem osobistym. Od wielu lat prowadzi szkolenia i superwizje dla profesjonalistów.


Absolwentka Społecznej Psychologii Klinicznej w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie. Ukończyła 4,5 letnie szkolenie na terapeutę poznawczo-behawioralnego (aktualnie w trakcie procesu certyfikacji). Doświadczenie terapeutyczne zdobyła w czasie czteroletniej pracy w Fundacji Dzieci Niczyje. W ramach pracy w Fundacji prowadziła terapie dzieci krzywdzonych i dorosłych ofiar przemocy, uczestniczyła w licznych programach, dotyczących problematyki krzywdzenia dzieci - zarówno przez dorosłych, jak i rówieśników. Dwuletni staż w zakresie pomocy młodzieży odbyła w Młodzieżowym Ośrodku Psychoedukacji i Psychoterapii. Ma na swoim koncie prowadzenie cykli grup socjoterapeutycznych dla dzieci i młodzieży. Pracuje z pacjentami w Poradni Zdrowia Psychicznego w Szpitalu Bródnowskim oraz prowadzi konsultacje psychologiczne dla rodziców i opiekunów w przedszkolu. Brała udział w licznych szkoleniach z zakresu pomocy psychologicznej, m. in. w ośrodku "one family " w Dublinie dla osób dorosłych samotnie wychowujących dzieci. Ukończyła szkolenie bazowe oraz specjalistyczne szkolenie z mediacji rodzinnych w Polskim Centrum Mediacji w Warszawie.
Zajmuje się:
- psychoterapią osób dorosłych, dzieci i młodzieży
- konsultacjami dla rodziców małych dzieci (wychowawcze, rozwojowe)
- diagnozą ADHD u osób dorosłych
- prowadzeniem grup terapeutycznych
- mediacją rodzinną


Jest dyplomowaną psycholożką i psychoterapeutką poznawczo-behawioralną. Należy do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Aktualnie w trakcie szkolenia przygotowującego do uzyskania certyfikatu terapeuty schematu Międzynarodowego Towarzystwa Terapii Schematu ISST.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując z dziećmi i młodzieżą przebywającą w pieczy zastępczej, a także w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Aktualnie prowadzi w Toruniu prywatny gabinet psychoterapeutyczny oraz zajmuje się opiniowaniem z zakresu pieczy zastępczej w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie. Współpracuje także z Latającą Poradnią w której przeprowadza konsultacje uczniów szkół polonijnych. Prowadzi psychoterapię indywidualną młodzieży i osób dorosłych. Pracuje z osobami doświadczającymi cierpienia psychicznego (zaburzenia lękowe, zaburzenia nastroju, zaburzenia obsesyjno- kompulsyjne, samookaleczenia, fobia społeczną, niska samoocena). W swojej praktyce korzysta z metod terapii poznawczo – behawioralnej, terapii ACT oraz Terapii Schematów. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.




Jestem absolwentką psychologii Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku logopedia. Posiadam Certyfikat (nr 211) Psychoterapeuty Poznawczo-Behawioralnego (ukończone szkolenie: Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej – Warszawa) Aktualnie uczestniczę w superrewizjach niezbędnych do uzyskania certyfikatu terapeuty schematu Międzynarodowego Towarzystwa Terapii Schematu ISST. Prowadzę psychoterapię indywidualną osób dorosłych i młodzieży po 16 r.ż.
W swojej pracy terapeutycznej wykorzystuję techniki III fali terapii poznawczo – behawioralnej tj. DBT, Mindfulness, terapii opartej na współczuciu. Nieustannie rozwijam swoje kompetencje i wiedzę w tym obszarze.
Swoje doświadczenie kliniczne zdobywałam pracując na oddziale psychiatrycznym, oddziałach chorób somatycznych, Poradni Zdrowia Psychicznego, Oddziale Psychiatrii sądowej. Przez wiele lat pracowałam jako biegła sądowa, co wzbogaciło mnie o wiedzę diagnostyczną.
Pracuje pod stałą superwizją certyfikowanych superwizorów PTTPB oraz ISST. Należę do Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczo – Behawioralnej.


Jestem psychologiem i psychoterapeutką poznawczo-behawioralną. Ukończyłam studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją psychologia zdrowia a następnie odbyłam 4-letnie szkolenie w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej, organizowane przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej we współpracy z Oxford Cognitive Therapy Center. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Posiadam doświadczenie w prowadzeniu psychoterapii indywidualnej i grupowej, które zdobywam od 2006 roku w oddziałach nerwic (m.in. w Centrum Psychoterapii, Dolna 42; Szpital MSW w Otwocku, Niepubliczny Oddział Nerwic Vertimed) oraz praktyce prywatnej. W swojej pracy zajmuję się przede wszystkim problemami związanymi z radzeniem sobie z emocjami, oraz trudnościami w relacjach z innymi ludźmi.
Prowadzę terapię indywidualną i grupową osób dorosłych. Moją pasją jest praca z grupą, - wspieranie ludzi w korzystaniu z zasobów wsparcia i poznawanie siebie dzięki relacjom w grupie. Korzystam w tym obszarze mojej pracy z szerokiego zakresu wiedzy i doświadczenia – zarówno z metod psychoedukacji, jak i z technik uważności (mindfullness), pracy z ciałem (bioenergetyka Lowena, TRE, symboliczna praca z nurtu Gestalt), a także chętnie zapraszam uczestników do psychodramy i zabaw z nurtu teatru improwizowanego. Od 2019 roku prowadzę warsztaty pracy własnej dla przyszłych terapeutów. Znam także problematykę rodzin adopcyjnych i zastępczych, w przeszłości prowadziłam konsultacje dla par rozważających decyzję o adopcji.
W swojej praktyce korzystam i szczególnie sobie cenię terapię schematów, która pomaga w radzeniu sobie ze szczególnie długotrwałymi problemami emocjonalnymi.
Stale poszerzam moją wiedzę i umiejętności szkoląc się i systematycznie superwizując moją pracę.
Prywatnie jestem mężatką, mamą przedszkolaka i macochą nastolatki, a w czasie wolnym od zobowiązań uprawiam różne dziedziny sportu (kettle, joga, bieganie), i czasem gram na pianinie i ukulele.


mgr psychologii, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny PTTPB (certyfikat nr 145) oraz Oxford Cognitive Therapy Centre & Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. Jest członkiem PTTPB. Jako psychoterapeuta pracuje od 2006 roku. Początkowo na Oddziale Dziennym Centrum Psychoterapii przy Szpitalu Nowowiejskim, gdzie prowadził psychoterapię grupową dla osób z zaburzeniami lękowymi i zaburzeniami osobowości. Od 2011 na Oddziale Dziennym Szpitala Wolskiego, gdzie prowadzi psychoterapię grupową. Tam współtworzył i rozwija do dziś program grupowej intensywnej 3-miesięcznej terapii schematów. W pracy klinicznej specjalizuje się w terapii zaburzeń osobowości. Uczestnik licznych szkoleń z zakresu terapii schematów.


Jest psycholożką, psychoterapeutką i klownem medycznym. Ukończyła psychologię kliniczną na Uniwersytecie SWPS i czteroletnie szkolenie w Polskim Instytucie Psychoterapii Tańcem i Ruchem (DMT-Dance Movement Therapy). Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia DMToraz Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Doświadczenie zdobywała w Centrum Psychoterapii w Warszawie i w OLZN Komorów. Obecnie pracuje w praktyce prywatnej prowadząc psychoterapię indywidualną osób dorosłych i młodzieży a także szkoli młodych psychoterapeutów w Polskim Instytucie DMT. Współpracuje również z Uniwersytetem SWPS, Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę i Fundacją Czerwone Noski. Klown w Szpitalu. Z pacjentami pracuje w podejściu integratywnym łącząc rozumienie psychodynamiczne z metodami pracy z ciałem i technikami arteterapeutycznymi lub elementami uważności dostosowując sposób pracy do indywidualnych potrzeb pacjenta. Pracuje pod stałą superwizją.


Jestem psychologiem, socjoterapeutą i psychoterapeutą psychodymanicznym. Ukończyłam Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej, Studium Socjoterapii I Treningu Interpersonalnego w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym oraz 4letnią Szkołę Psychoterapii również w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Posiadam także uprawnienia pedagogiczne. Regularnie uczestniczę w superwizjach, szkoleniach i konferencjach. Jestem członkiem zwyczajnym w Polskim Towarzystwie Psychodynamicznym oraz członkiem Kujawsko- pomorskiego Towarzystwa Psychodynamicznego. Doświadczenie zawodowe zdobywałam między innymi w Oddziale Dziennym Psychiatrycznym, a także w Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Remedis w Toruniu. Obecnie pracuję w Poradni Zdrowia Psychicznego w Toruniu, a także prowadzę własną praktykę. Najbliższe w pracy jest mi podejście psychodynamiczne.


Jestem psychologiem i psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym (certyfikat nr 335). Ukończyłem psychologię w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz 4-letnie szkolenie z Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Osób Dorosłych, prowadzone przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie i Oxford Cognitive Therapy Centre w Wielkiej Brytanii. Doświadczenie zawodowe zdobywałem pracując mi.in. w Wojewódzkiej Przychodni Zdrowia Psychicznego w Bydgoszczy, a także odbywając liczne staże kliniczne w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 i 2 oraz 10 Wojskowym Szpitalu Klinicznym w Bydgoszczy, a także w Szpitalu MSWiA w Otwocku. Pracuję w nurcie poznawczo-behawioralnym oraz terapii schematu głównie z osobami dorosłymi. Ukończyłem liczne kursy i szkolenia dodatkowe z zakresu CBT oraz terapii schematu, w tym roczny kursu terapii schematu, akredytowany przez International Society of Schema Therapy (ISST) przygotowujący do uzyskania certyfikatu terapeuty schematu ISST. Obecnie prowadzę praktykę prywatną w Toruniu. Jestem także nieetatowym wykładowcą akademickim. Moje zainteresowania naukowe koncentrują się wokół psychologii zdrowia, organizacji oraz psychologii wojskowej, a także psychoterapii poznawczo-behawioralnej.


Jestem superwizorem psychoterapii poznawczo-behawioralnej, zaawansowanym indywidualnym i grupowym terapeutą schematów. Specjalizuję się w pracy z pacjentami z zaburzeniami osobowości, depresją, nerwicą. Pracuję terapeutycznie od 2008 roku. Miałem zaszczyt uczyć się u Moniki Szaniawskiej, Idy Shaw, Rity Younan, Dawida Edwardsa, Karola Grabowskiego, Małgorzaty Bielak, Michiela van Vreeswijk'a. Uczestniczyłem w międzynarodowych warsztatach i konferencjach terapii schematu. Chętnie podzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem w czasie superwizji indywidualnych lub grupowych.


Ukończyła 3-letnie szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej prowadzone przez Szkołę Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT. Posiada certyfikat psychoterapeuty poznawczo-behawioralnego PTTPB. Aktualnie w trakcie szkolenia na superwizora-dydaktyka PTTPB.
Ukończyła liczne kursy i szkolenia, m.in. z zakresu: terapia schematów, terapia Gestalt, ACT, terapia par, praca z rodzicami dzieci z ADHD i ODD. Prowadzi własny gabinet psychoterapii.
Doświadczenie i umiejętności zdobywała pracując między innymi w: Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym, Medycznym Studium Zawodowym, Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, Niepublicznej Poradni Psychologicznej oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi (terapia indywidualna, terapia par, terapia systemu rodzinnego). Zajmuje się głównie terapią zaburzeń osobowości, zaburzeń lękowych, depresji, terapią par, terapia młodzieży. Na bieżąco poszerza i uzupełnia swoją wiedzę i umiejętności min. poddając swoją pracę regularnej superwizji u doświadczonych terapeutów-superwizorów oraz uczestnicząc w szkoleniach specjalistycznych z zakresu diagnozy i terapii dzieci, młodzieży i dorosłych.


Psycholog, specjalista psychologii klinicznej, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny PTTPB nr 243, superwizor PTTPB nr 75. Ukończyłam dodatkowo studia podyplomowe z diagnozy i terapii neuropsychologicznej.
Pracuję w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie i w Krajowym Ośrodku Psychiatrii Sądowej dla Nieletnich o maksymalnym stopniu zabezpieczenia w Garwolinie. Dodatkowo zajmuję się pracą indywidualną w poradni.
Zajmuję się diagnozą psychologiczną i neuropsychologiczną, psychoterapię indywidualną skoncentrowaną na grupie młodzieży, jak również na osobach dorosłych. Zajmuję się przede wszystkim problematyką spektrum autyzmu, zaburzeniami zachowania, zaburzeniami nastroju, zaburzeniami odżywiania, zaburzeniami psychotycznymi.
Jestem wykładowcą i autorką publikacji naukowych.


Psycholog, Psychoterapeuta, Superwizor Dydaktyk.
Ukończyłam studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, szkolenie w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie (certyfikat PTTPB nr 218), uzyskałam tytuł Specjalisty w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży, jestem certyfikowanym Superwizorem dydaktykiem terapii poznawczo – behawioralnej (certyfikat PTTPB nr 76).
Zajmuję się pracą z osobami dorosłymi a także z dziećmi i młodzieżą. Prowadzę terapię w nurcie CBT , Terapii Schematów.
Prowadzę superwizje oraz zajęcia dla studentów oraz terapeutów szkolących się w nurcie terapii poznawczo- behawioralnej.
Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Nieustannie uczestniczę w szkoleniach i konferencjach podnoszących kwalifikacje zawodowe oraz rozszerzających mój warsztat terapeutyczny.


Jestem doktorem nauk medycznych i nauk o zdrowiu, psychologiem klinicznym, psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym oraz superwizorem. Doświadczenie zbierałam w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży oraz w Instytucie Psychiatrii i Neurologii na oddziale dziennym III Kliniki Psychiatrycznej IPiN, gdzie również byłam doktorantką. W 2022 r. obroniłam rozprawę doktorską nt. spowolnienia psychoruchowego osób w depresji.
Od prawie 20 lat (od 2006 r.) prowadzę praktykę prywatną, specjalizując się w pracy indywidualnej z osobami zaburzeniami psychicznymi, szczególnie z zaburzeniami nastroju i osobowości.
Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej, częstym prelegentem na ogólnopolskich konferencjach psychiatrycznych, psychologicznych oraz autorką publikacji naukowych w dziedzinie psychologii klinicznej.
Prywatnie jestem mamą studentów Matyldy i Mikołaja oraz trzecioklasistki Antosi. Uwielbiam się męczyć aktywnością fizyczną- szczególnie bieganiem po lesie na dystansach od 10 do 20 kilometrów.


Psycholog, psychoterapeutka i trenerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Ukończyła m.in. 4-letnie szkolenie z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej, 2-letnie studium terapii motywującej (dialogu motywującego - DM), dwustopniowe szkolenie EMDR oraz szereg szkoleń, m.in. z zakresu DM, CBT, DBT (terapia dialektyczno-behawioralna), ACT (terapia akceptacji i zaangażowania).
Jest certyfikowaną terapeutką motywującą (certyfikat Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej nr 37 oraz Polskiego Instytutu Dialogu Motywującego nr 03/TZO/2020), a także członkinią i certyfikowaną trenerką międzynarodowej organizacji trenerów dialogu motywującego MINT (Motivational Interviewing Network of Trainers).
Doświadczenie zdobywała podczas kilku staży (m.in. w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii, szpital w Józefowie), pracy w publicznych i niepublicznych placówkach oświatowych (szkoła podstawowa, przedszkole), poradni psychologicznej w Centrum Zdrowia Dziecka, punkcie konsultacyjnym i prywatnym gabinecie. Przez kilkanaście lat pracowała w organizacji pozarządowej, gdzie tworzyła, realizowała i koordynowała projekty z obszaru profilaktyki uzależnień i przemocy. Prowadzi szkolenia dla profesjonalistów (m.in. nauczycieli, pracowników socjalnych, terapeutów uzależnień) z zakresu dialogu motywującego, webinary z zakresu zdrowia psychicznego dla pracowników firm oraz zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie SWPS oraz Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Związana z Polskim Instytutem Dialogu Motywującego, gdzie prowadzi warsztaty i superwizje z DM oraz wspiera zespół koderów.
Niezmiennie zachwycona pracą z ludźmi i - wdzięczna, że może ją wykonywać - stara się ciągle doskonalić, uczestnicząc w różnych szkoleniach i konferencjach oraz korzystając z regularnej superwizji. Wierzy, że w każdym człowieku tkwi potencjał do zmiany i rozwoju. Zgadza się z myślą Alberta Einsteina, którą kieruje się w swojej pracy: „w sercu każdej trudności spoczywa ukryta możliwość.” Prywatnie mama dwóch nastoletnich synów, miłośniczka książek, podróży i pieczenia ciast.