Superwizor PTTPB
Jest specjalistą psychiatrą i specjalistą psychiatrii dzieci i młodzieży. Swoje zawodowe doświadczenie zdobywał w Klinice Wieku Rozwojowego oraz II Klinice Psychiatrycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Od kilku lat pracuje w poradniach, obecnie, w Ośrodku Poza Schematami, gdzie przede wszystkim zajmuje się diagnozą i leczeniem dzieci i młodzieży.
Oprócz bycia lekarzem doktor Artur Kołakowski jest też psychoterapeutą poznawczo – behawioralnym, a od 2005 roku posiada certyfikat superwizora – dydaktyka Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Od wielu lat uczy psychoterapii poznawczo-behawioralnej, obecnie w Szkole Psychoterapii Crescentia.
Jest współautorem kilku książek z dziedziny psychiatrii i psychoterapii dzieci i młodzieży, z których jedna, napisana wspólnie z dr Agnieszką Pisulą, zdobyła nagrodę Teofrasa za najlepszą książkę popularnonaukową.
Superwizor PTTPB
Jest absolwentką Akademii Medycznej w Warszawie, psychiatrą dzieci i młodzieży i specjalistą psychiatrii ogólnej. Jest też certyfikowanym psychoterapeutą i superwizorem dydaktykiem terapii poznawczo – behawioralnej (certyfikat terapeuty nr 191; certyfikat superwizora dydaktyka nr 27 Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej), certyfikowanym terapeutą motywującym (certyfikat nr 8 Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej) oraz członkiem Motivational Interviewing Network of Trainers. Przez 16 lat pracowała w Poradni Psychiatrycznej dla Dzieci i Młodzieży Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Psychiatrycznego w Toruniu. Aktualnie prowadzi praktykę lekarską i psychoterapeutyczną w prywatnym gabinecie specjalistycznym oraz szkolenia w dziedzinie terapii poznawczo – behawioralnej, Dialogu Motywującego i zagadnień związanych ze zdrowiem psychicznym dzieci i młodzieży. Prywatnie – matka dwojga studentów, fanka zespołu Mechanicy Szanty, Toruńskiej Orkiestry Symfonicznej i książek Jontana Kellermana
Superwizor PTTPB i ISST
- Psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
- Psychoterapeuta i Superwizor Terapii Schematu, Międzynarodowego Towarzystwa Terapii Schematu ISST (numer certyfikatu 970-TS)
- Psychoterapeuta poznawczo-behawioralny (certyfikat PTTPB nr 105), superwizor - dydaktyk (certyfikat PTTPB nr 37)
Swoje zawodowe doświadczenie zdobywała pracując jako psychoterapeuta w Szpitalu Nowowiejskim w Warszawie na Oddziale Dziennym Centrum Psychoterapii oraz w Szpitalu Wolskim w Warszawie na Oddziale dziennym, gdzie prowadziła psychoterapię grupową i indywidualną dla osób z zaburzeniami osobowości oraz II Klinice Psychiatrycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Od 2006 roku uczy psychoterapii poznawczo-behawioralnej, a także terapii schematu. Współpracowała z wieloma Szkołami Psychoterapii, obecnie uczy w Szkole Psychoterapii Crescentia. Jest redaktorem merytorycznym polskich wersji podręczników dotyczących terapii schematu, terapii poznawczo-behawioralnej oraz diagnozy i terapii osób dorosłych z ADHD.
dr n. hum. w dziedzinie psychologii
specjalista psychologii klinicznej w dziedzinie neuropsychologii
certyfikowany psychoterapeuta poznawczo – behawioralny
certyfikowany superwizor-dydaktyk PTTPB
Aktualnie pracuję na stanowisku adiunkta w Klinice Neurochirurgii, Chirurgii Kręgosłupa i Nerwów Obwodowych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Doświadczenie kliniczne i psychoterapeutyczne zdobyłam w Akademickiej PZP, w Klinice Zaburzeń Afektywnych i Psychotycznych I Katedry Psychiatrii. Od wielu lat prowadzę także prywatną praktykę psychoterapeutyczną oraz superwizyjną.
Ukończyłam liczne szkolenia dodatkowe zarówno z zakresu psychoterapii CBT, jak i diagnozy klinicznej, głównie neuropsychologicznej. W obszarze szczególnych zainteresowań znajduje się opieka nad pacjentami z zaburzeniami psychotycznymi oraz znajdującymi się w stanie ryzyka wystąpienia zaburzeń psychotycznych. Ukończyłam m.in. szkolenia: CBT for Adolescent Psychosis Training Course, South London and Maudsley NHS Trust, London, seminarium Zastosowanie terapii poznawczej w leczeniu zaburzeń psychotycznych prowadzone przez prof. D. Kingdona, An Interactive Five Day Course in CBT for Psychosis, Newcastle, prowadzone przez: profesorów D. Turkingtona, D. Kingdona, A. Morrisona. Jestem autorką i współautorką wielu publikacji:
https://www.researchgate.net/profile/Agnieszka_Pawelczyk2/research
Brałam udział w przygotowaniu oraz prowadzeniu zajęć w ramach Programu Profilaktyki Zaburzeń Psychicznych w łódzkich liceach, współtworzyłam serwis internetowy przeznaczonego dla osób zagrożonych rozwojem zaburzeń psychicznych „Mój Port”. Byłam również Koordynatorem Ośrodka Kształcenia Psychologów Klinicznych przy CSK UM w Łodzi.
Prowadzę diagnozę oraz terapię poznawczo-behawioralną pacjentów dorosłych, superwizję terapii poznawczo-behawioralnej oraz klinicznej diagnozy psychologicznej.
jest emerytowanym profesorem na Uniwersytecie w Rhodes w RPA, gdzie przez ponad 25 lat uczył Terapii Poznawczo Behawioralnej (w tym Terapii Schematu) studentów ze specjalizacji Psychologii Klinicznej i Psychoterapii prowadząc warsztaty z użyciem technik wyrażania emocji (w tym psychodramy i arteterapii: rzeźby z gliny, rysunku i tańca). Od czasu przejścia na emeryturę kontynuuje pracę badawczą i kieruje projektami badawczymi. W ramach Instytutu Terapii Schematu w Południowej Afryce prowadzi warsztaty z Terapii Schematu na poziomie podstawowym i zaawansowanym zarówno w kraju, jak i za granicą. Pracuje także w prywatnej praktyce prowadząc psychoterapię i superwizję. Szkolił się w nurcie terapii Poznawczo behawioralnej, humanistycznej, i interpersonalnej i od dawna jest zainteresowany podejściem integracyjnym w psychoterapii. Uczył się Terapii Schematu u jej ojca założyciela, Jeffereya Younga w latach 80 ubiegłego wieku i podążał za rozwojem tego podejścia od jego narodzin. Jest psychologiem klinicznym w Południowej Afryce oraz Wielkiej Brytanii a także pełnił funkcję przewodniczącego Międzynarodowego Towarzystwa Terapii Schematu (ISST) w latach 2016-2020. Opublikował ponad 100 tekstów w formie artykułów naukowych i rozdziałów w książkach. Wiele z jego prac koncentruje się na zagadnieniu traumy i traumy złożonej. Wiele z nich to studia przypadku, w tym rozdział w dwóch ostatnich książkach na temat Terapii Schematu Zaburzeń Odżywiania się, opublikowane w języku niemieckim (2016) i po angielsku (2019). Jest jednym z dwóch redaktorów naczelnych Case studies within psychotherapy trials: Integrating qualitative and quantitative methods (Oxford University Press, 2017). Jest także autorem książek i artykułów na temat technik wyobrażeniowych w psychoterapii i wraz z Michaelem Jacobsem jest autorem książki Conscious and unconscious, z serii Core concepts in psychotherapy (McGraw Hill, 2003). Aktualnie w pracy koncentruje się na fenomenologii trybów schematu w kilku artykułach poświęconych trybom w Jadłowstęcie Psychicznym (Edwards 2017a and Edwards 2017b). Wniósł także wkład w Biuletyn ISST w postaci artykułów Self Pity/Victim: A surrender schema mode (Maj 2015), and From surface structure to deep structure in working experientially with schema modes (Październik 2019). Te i wiele innych jego publikacji jest dostępnych na jego witrynie internetowej: (https://www.researchgate.net/profile/David_Edwards16/contribution)
jest profesorem na Uniwersytecie w Coimbrze w Portugalii, gdzie uczy o poznawczo – behawioralnych modelach i terapii poznawczo behawioralnej dzieci i młodzieży. Opiekuje się studentami ostatniego roku i jest promotorem prac magisterskich i doktoranckich.
Należy do Centrum Badawczego Badań i Interwencji Poznawczo-Behawioralnych, gdzie jej głównymi obszarami badawczymi są narzędzia diagnostyczne, lęk społeczny i stres egzaminacyjny u młodzieży i osób dorosłych oraz pogłębione modele (drugiej i trzeciej fali TPB), skuteczność leczenia a także uzupełnianie luk między terapiami drugiej i trzeciej generacji.
Jest również akredytowanym psychoterapeutą i superwizorem pracującym w ramach prywatnej praktyki.
Uczy w kilku akredytowanych programach szkoleniowych, zarówno w Portugalii, jak i za granicą.
Aktualnie pełni funkcję przewodniczącej Portugalskiego Towarzystwa Terapii Behawioralnych.
jest profesorem psychiatrii i vice kierownikiem Działu Edukacji Wydziału Psychiatrii na Uniwersytecie w Drexel w Filadelfii. Jest doświadczoną klinicystką i nauczyciellką, wielokrotnie odznaczaną nagrodami za nauczanie. Jest kierownikiem programu dla lekarzy w trakcie specjalizacji z psychiatrii osób dorosłych w szpitalu Tower Health Brandywine. Pełniła również funkcje przewodniczącej Amerykańskiego Stowarzyszenia Kierowników Rezydentury Psychiatrycznej oraz przewodniczącej Akademii Terapii Poznawczej. Specjalizuje się zarówno w farmakoterapii i psychoterapii poznawczej oraz łączeniu obu tych oddziaływań. Jest autorką licznych publikacji naukowych, redaktorem naczelnym podręcznika Handbook of Psychiatric Education (2021) i współautorem 4 książek dotyczących m.in. terapii i superwizji w nurcie poznawczo behawioralnym. Jej najnowsza książką jest Teaching and Supervising Cognitive Behavioral Therapy. W Instytucie Becka prowadzi warsztat na temat superwizji i nauczania CBT.
jest emerytowanym profesorem i byłym kierownikiem Wydziału Psychologii na Northwestern University. Jest Honorowym Członkiem i byłym przewodniczącym Akademii Terapii Poznawczo-Behawioralnej oraz członkiem Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego, Towarzystwa Nauk Psychologicznych oraz Towarzystwa Terapii Behawioralnych i Poznawczych. Jego zainteresowania badawcze i kliniczne koncentrują się na zrozumieniu i leczeniu depresji, tendencji samobójczych i lęku u młodzieży. Jest autorem lub redaktorem jedenastu książek. Najnowsza książka Landmark papers in psychiatry (wydana przez Oxford University Press) została opublikowana w ubiegłym roku.
Jest dyplomowanym psychologiem (SWPS; specjalność- psychologia kliniczna), certyfikowanym terapeutą motywującym, członkiem MINT (Motivational Interviewing Network of Trainers) i psychoterapeutą poznawczo – behawioralnym, członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej. Od 2016 roku działa w Zarządzie Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej. Aktualnie uczestniczy w superrewizjach niezbędnych do uzyskania certyfikatu terapeuty schematu Międzynarodowego Towarzystwa Terapii Schematu ISST. Prowadzi psychoterapię indywidualną młodzieży i osób dorosłych. Pracuje z osobami doświadczającymi cierpienia psychicznego (zaburzenia lękowe, zaburzenia nastroju, zaburzenia obsesyjno- kompulsyjne, samookaleczenia, fobia społeczną, niska samoocena). W swojej pracy stosuje terapię poznawczo-behawioralną zarówno ze względu na strukturę sesji, narzędzia pracy, jak i liczne dowody na skuteczność w badaniach klinicznych oraz należące do trzeciej fali tpb – sięgającą głęboko terapię schematów, terapię akceptacji i zaangażowania (ACT). Bliski jest jej też Dialog Motywujący.
Prywatnie jest miłośniczką lasów i gór o każdej porze roku i morza poza sezonem.
Psycholog, psychoterapeuta pracujący przede wszystkim w nurcie terapii poznawczo – behawioralnej i terapii schematu. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją w psychoterapii oraz 4-letnią Szkołę Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej w Centrum CBT. Obecnie w trakcie certyfikacji w Terapii Schematu. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej. Pracuje jako psychoterapeuta od 2005 r. Odbyła wiele cennych staży m. in. w Klinice Nerwic w Instytucie Psychiatrii i Neurologii czy w Młodzieżowym Ośrodku Psychoterapeutycznym. Przez 4 lata prowadziła psychoterapię indywidualną i grupową młodzieży oraz dorosłych w Stowarzyszeniu Aslan. Współprowadziła także roczne grupy terapeutyczne dla dorosłych w programie NEST. Obecnie właścicielka gabinetu psychoterapii „maSens". Specjalizuje się w terapii zaburzeń odżywiania, zaburzeń lękowych i pracy z zaniżonym poczuciem własnej wartości. Szczególną uwagę zwraca na znaczenie pracy z emocjami, skupianiu na TU i TERAZ oraz zastosowanie technik doświadczeniowych w terapii poznawczo – behawioralnej. Od wielu lat prowadzi szkolenia z zakresu terapii poznawczo behawioralnej
Jestem psychologiem. Studia ukończyłam w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego. Moją specjalizacją jest psychologia kliniczna i psychologia zdrowia. Od kilku lat pracuję w *Oddziale Psychiatrii Dziecięcej w Józefowie* www.centrumzagorze.pl/oddzialy-stacjonarne/24-oddzial-psychiatryczny-dla-dzieci , gdzie zajmuję się diagnozą oraz terapią dzieci i młodzieży.
Posiadam certyfikat psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo - Behawioralnej. W swojej pracy wykorzystuję także inne podejścia psychoterapeutyczne. Jestem absolwentką studium diagnozy i pomocy psychologicznej dzieci wykorzystywanych seksualnie organizowanego przez fundację "Dzieci Niczyje". Posiadam także certyfikat terapii EMDR wydany przez Uniwersytet w Birmingham i atestowany przez Europejskie Towarzystwo Terapii EMDR) www.emdr.org.pl.Opiniuję jako biegły sądowy w sprawach dotyczących przemocy i wykorzystywania seksualnego dzieci i młodzieży.
Zajmuję się diagnozą i terapią dzieci oraz młodzieży cierpiących z powodu zaburzeń lękowych, depresji, agresji i autoagresji, zaburzeń odżywiania.
Pracuję z dziećmi oraz dorosłymi zmagającymi się ze skutkami zdarzeń traumatycznych (terapia ofiar: katastrof, wypadków, przemocy domowej i rówieśniczej oraz innych form krzywdzenia). Prowadzę grupy wsparcia dla rodziców dzieci z zaburzeniami odżywiania.
Superwizor PTTPB
Mgr psychologii, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny (certyfikat nr 121), członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo - Behawioralnej (PTTPB), absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz czteroletniego szkolenia z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej w szkole CBT, członek European Associaton for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT). Specjalizuje się w psychoterapii osób dorosłych, dzieci i młodzieży, ze szczególnym uwzględnieniem: zaburzeń lękowych (w tym zaburzeń lękowych po wypadkach - PTSD, fobii społecznej, napadów paniki, lęku uogólnionego), zaburzeń nastroju zaburzeń jedzenia (anoreksja, bulimia). Wspiera osoby z niską samooceną, mające trudności w wyrażaniu emocji, znajdujące się w kryzysie. Ponadto prowadzi terapię par i małżeństw. Zajmuje się również Terapią Schematów. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z pacjentem zdobywała na oddziale Dziennym Nerwic w Przychodni Lekarskiej WAT oraz Oddziale Psychiatrycznym Ogólnym w Szpitalu w Tworkach. Prowadzi również diagnozę talentów, mocnych stron oraz predyspozycji zawodowych przy użyciu testów psychologicznych. Wspiera zarówno dorosłych w podejmowaniu decyzji o zmianach zawodowych, jak i młodzież, która stoi przed wyborem szkoły wyższej i w przyszłości zawodu. Regularnie uczestniczy w szkoleniach, podnosząc swoje kwalifikacje zawodowe. Swoją pracę regularnie poddaje superwizji. Prowadzi również terapie w języku angielskim, włoskim.
profesor Uniwersytetu Łódzkiego, psycholog kliniczny, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny. Kierownik Zakładu Psychoprofilaktyki i Psychologii Uzależnień w Instytucie Psychologii UŁ. Specjalizuje się w problematyce psychologii uzależnień, szczególnie uzależnieniu od alkoholu oraz terapii poznawczo-behawioralnej. Autor oraz współautor książek (w tym: Odbić się od dna? Rola jakości życia w przebiegu i efektach terapii osób uzależnionych od alkoholu, Łódź, 2012), a także ponad 100 artykułów naukowych i rozdziałów w monografiach. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz Polskiego Towarzystwa Badań nad Uzależnieniami.
Jan Chodkiewicz, PhD., Professor of University of Lodz, a clinical psychologist, cognitive-behavioral psychotherapist. He specializes in the psychology of addiction, particularly alcohol dependence and cognitive-behavioral therapy. He is the author and co-author of books (including: To strike against the bottom and begin to rise? The quality of life role in the course and effects of alcoholism therapy), as well as over 100 scientific articles and chapters in monographs.
Jest certyfikowanym terapeutą poznawczo-behawioralnym (nr certyfikatu 385), członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Obecnie w trakcie szkoleń z Terapii Schematów dla dorosłych – metody szczególnie użytecznej w leczeniu zaburzeń osobowości, a także Terapii Schematów dla Dzieci i Młodzieży. Ukończyła studia na wydziale Psychologii w Języku Angielskim w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz 4-letnią Szkołę Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej (Oxford Cognitive Therapy Centre). Przez wiele lat prowadziła indywidualną i grupową terapię młodzieży i młodych dorosłych m.in. w Stowarzyszeniu Aslan. Współpracowała także z wieloma szkołami i szpitalami m.in. Szpitalem Bielańskim, a także z Wojewódzkim Szpitalem Chirurgii Urazowej Św. Anny. W Poradni Poza Schematami prowadzi terapię indywidualną dorosłych i młodzieży a także jest wykładowcą z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej. W swojej praktyce korzysta z metod terapii poznawczo – behawioralnej i terapii schematów.
Ukończyła 3-letnie szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej prowadzone przez Szkołę Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT. Posiada certyfikat psychoterapeuty poznawczo-behawioralnego PTTPB. W trakcie 4-letniego kursu specjalizacyjnego z psychologii klinicznej. Ukończyła liczne kursy i szkolenia, m.in. Kurs Terapii Par (Laboratorium Psychoedukacji) i Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie (Instytut Psychologii Zdrowia), Terapia Schematów (Centrum Terapii Poznawczej i Behawioralnej). Pracuje w Poza Schematami i w Centrum Pomocy Profesjonalnej. Jest autorką programów profilaktycznych z zakresu przeciwdziałania przemocy. Autorka polskiej adaptacji programu terapeutycznego Coping Cat. Przez kilka lat prowadziła psychoterapię w ramach współpracy z Gabinetem Lekarskim. Pracowała w poradni psychologiczno-pedagogicznej i w szpitalnym oddziale psychiatrycznym. Pracuje z dorosłymi, dziećmi i młodzieżą. Zajmuje się terapią depresji, depresji poporodowej, zaburzeń lękowych, zaburzeń psychosomatycznych, zaburzeń osobowości, problemów psychologicznych związanych z niepłodnością, terapią par.
Superwizor PTTPB
Jestem psychologiem (Uniwersytet SWPS), certyfikowanym psychoterapeutą poznawczo behawioralnym (certyfikat PTTPB nr 172) oraz superwizorem -dydaktykiem PTTPiB. Posiadam także certyfikat Terapeuty Schematu. Należę do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz ISST (International Society of Schema Therapy). Doświadczenie kliniczne zdobywałam:
-w Poradni Seksuologicznej i Patologii Współżycia,
-w Środowiskowym Domu Samopomocy (z osobami zmagającymi się z zaburzeniami afektywnymi i psychotycznymi),
-w Samodzielnym Publicznym Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Warszawie na Oddziale Klinicznym Psychiatrii Wieku Rozwojowego (na stanowisku psychologa),
-podczas wieloletniej pracy psychoterapeutycznej z osobami dorosłymi, młodzieżą, dziećmi oraz z parami we współpracy z Niepublicznymi Zakładami Opieki Zdrowotnej w Warszawie.
Prowadzę:
-terapię indywidualną osób dorosłych oraz młodzieży, w ramach której udzielam pomocy psychoterapeutycznej osobom, które chcą lepiej radzić sobie z własnymi emocjami (lęk, złość, smutek). Pracuję z osobami, które cierpią z powodu obniżonej samooceny, braku satysfakcji życiowej, trudności w nawiązaniu i utrzymaniu relacji z innymi ludźmi, także te znajdujące się w kryzysie (również w żałobie). Obszarem mojej specjalizacji jest psychoterapia depresji, zaburzeń lękowych, powtarzających się trudności w relacjach interpersonalnych. W swojej pracy korzystam zarówno z klasycznego CBT, jak i z Terapii Schematów.
-terapię par,
-superwizję w nurcie poznawczo-behawioralnym (superwizuję m.in. zespół PZP w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie),
-zajęcia dla studentów szkolących się w nurcie poznawczo-behawioralnym,
-warsztaty rozwojowe.
Swoją pracę poddaję regularnej superwizji. Prywatnie jestem żoną Pawła i mamą wspaniałej trójki dzieci, która nauczyła mnie więcej niż jakakolwiek psychologiczna książka
Absolwentka Psychologii Klinicznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Ukończyła szkolenie psychoterapeutyczne przygotowujące do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Posiada specjalizację z psychoterapii dzieci i młodzieży.
Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Instytutu Psychiatrii i Neurologii.
Przez wiele lat była zawodowo związana z Dziennym Oddziałem Psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii, gdzie prowadziła psychoterapię indywidualną oraz terapię rodzinną.
Prowadzi szkolenia dla specjalistów z podstaw systemowej terapii rodzin i znaczenia kontekstu rodzinnego w psychoterapii indywidualnej dzieci i młodzieży.
Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Prowadzone procesy terapeutyczne poddaje regularnej superwizji.
W swojej pracy łączy podejście systemowe i psychodynamiczne. Prowadzi psychoterapię indywidualną dla młodzieży od 13. roku życia i młodych dorosłych.
Superwizor PTTPB
Psycholog, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo – behawioralny (certyfikat nr 420 wydany przez PTTPB), certyfikowany terapeuta Terapii Motywującej (certyfikat nr 100 wydany przez PTTM). Zrzeszona w Polskim Towarzystwie Terapii Poznawczej i Behawioralnej, oraz Polskim Towarzystwie Terapii Motywującej. W trakcie kursu Syperwizor – Dydaktyk TPB.
Od ponad kilkunastu lat pracuje jako konsultant na oddziale Pediatrii grudziądzkiego Regionalnego Specjalistycznego Szpitala w Grudziądzu, prowadzi ponadto prywatną praktykę psychoterapeutyczną. W pracy psychoterapeutycznej łączy różne podejścia: terapię poznawczo – behawioralną z uwzględnieniem III fali, dialog motywujący oraz terapię schematów. Prowadzi terapię indywidualną młodzieży oraz osób dorosłych zmagających się z problemami nastroju, zaburzeniami lękowymi, będących w kryzysie, czy przejawiających zachowania autoagresywne. Pracuje ponadto z osobami z niską samooceną, perfekcjonizmem, problemami z kręgu zaburzeń odżywiania. Pracuje z rodzicami w celu wspierania ich kompetencji wychowawczych.
W pracy przestrzega zasad kodeksu etyki PTTPB, uczestniczy w regularnych superwizjach i licznych szkoleniach rozwijających kompetencje zawodowe.
Psycholog, pedagog, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny (certyfikat PTTPB nr 110) i superwizor terapii poznawczo-behawioralnej (certyfikat PTTPB nr 107) Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu resocjalizacji. Aktywnie podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w konferencjach naukowych i szkoleniach.
Zajmuje się psychoterapią dzieci, młodzieży i osób dorosłych oraz diagnozą i terapią zaburzeń rozwojowych u dzieci i młodzieży. Aktualnie pracuje głównie w formie online.
Specjalizuje się w:
• psychoterapii młodzieży i dorosłych (głównie zaburzenia lękowe),
• terapii zaburzeń emocjonalnych (m.in. zanieczyszczanie, moczenie nocne, tiki, mutyzm),
• terapii zaburzeń rozwojowych (m.in. autyzm, Zespół Aspergera),
• terapii zaburzeń zachowania (ADHD, ODD).
W pracy terapeutycznej opieram się głównie na założeniach terapii poznawczo-behawioralnej, terapii schematów, mindfulness, terapii ACT.
Od wielu lat uczy psychoterapii poznawczo-behawioralnej, obecnie w ośrodku Poza Schematami, Szkole Psychoterapii Crescentia o w Warszawie raz ośrodku terapii poznawczo-behawioralnej MENSANA w Krakowie. Jest autorką i współautorką wielu publikacji z zakresu psychologii dzieci i młodzieży.
Superwizor PTTPB
Psycholog, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo behawioralny (certyfikat PTTPB nr 128) i superwizor terapii poznawczo-behawioralnej (certyfikat PTTPB nr 28) Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz terapeuta motywujący Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej (certyfikat nr 17 PTTM). Jest członkiem międzynarodowego Stowarzyszenia Trenerów Dialogu Motywującego (MINT).
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu terapii indywidualnej osób dorosłych oraz dzieci i młodzieży, zdobywane m.in. w Zakładzie Psychologii Zdrowia Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”, Fundacji „Mederi – pomóżmy dzieciom”, Grupie medycznej „Vertimed”, Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego Samodzielnego Państwowego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie oraz w praktyce prywatnej.
Zajmuje się też działalnością dydaktyczno-szkoleniową i naukową. Prowadzi warsztaty i superwizję z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej i dialogu motywującego dla różnych grup odbiorców (m.in. studentów psychologii, uczestników szkół psychoterapii, terapeutów uzależnień, psychologów i pedagogów, asystentów rodziny czy pracowników służby zdrowia). Współpracowała m.in. z Akademią Motywacji i Edukacji (d. Akademia Myśli i Emocji), Szkołą Psychoterapii Ośrodka „INTRA”, Szkołą Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej SWPS, Szkołą Psychoterapii Gestalt, Szkołą Psychoterapii Crescentia.
Redaktor naukowy i autor publikacji na temat dialogu motywującego oraz terapii poznawczo-behawioralnej. Aktywnie uczestniczy w działalności stowarzyszeń: PTTPB i PTTM.
prof. IP PAN, jest psychologiem. Ukończył szkolenie w zakresie psychoterapii poznawczo-behawioralnej z elementami terapii psychodynamicznej przy II Klinice Psychiatrycznej WUM. Od 2008 – 2019 roku pracował w II Klinice Psychiatrycznej WUM, kierował tam pracownią Psychopatologii i Wczesnych Interwencji. Od 2019 pracuje w Instytucie Psychologii PAN, gdzie kieruje Pracownią Psychopatologii Eksperymentalnej. Łączy doświadczenie kliniczne i naukowe. Był stypendystą FNP, MNiSW oraz DAAD. Odbył staże w zagranicznych ośrodkach naukowych (Hamburg, Londyn, Melbourne). Zajmuje się badaniem psychologicznych mechanizmów psychoz. W szczególności interesują go pre-kliniczne stany ryzyka rozwoju zaburzeń psychicznych. Opublikował kilkadziesiąt prac w czasopismach naukowych. Należy lub należał do zespołów redakcyjnych czasopism naukowych. Realizuje granty finansowane z NCN.
Superwizor PTTPB
Specjalista psycholog kliniczny, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, terapeuta poznawczo-behawioralny, superwizor - dydaktyk PTTPB nr 46, seksuolog.
Pracownik etatowy Oddziału Dziennego III Kliniki Psychiatrycznej oraz Poradni Leczenia Zaburzeń Snu Instytutu Psychiatrii i Neurologii. Pracownik etatowy Poradni Psychiatrycznej dla Dzieci i Młodzieży w Instytucie Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka.
Prowadzi terapię indywidualną, grupową oraz par. Pracuje z dorosłymi, młodzieżą i dziećmi, również w obszarze obejmującym rozwój seksualny. Prowadzi działalność wykładową i szkoleniową z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej i seksuologii.
Zainteresowania naukowe: terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń snu u dzieci, młodzieży i osób dorosłych, zastosowanie treningu metapoznawczego u chorych na schizofrenię, terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń seksualnych.
Psycholog, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny (certyfikat PTTPB nr 346) i superwizor terapii poznawczo-behawioralnej (certyfikat PTTPB nr 109) Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej, trener programu przeciwdziałania agresji. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu terapii pedagogicznej (Instytut Badań Edukacyjnych), a także diagnozy klinicznej dziecka i jego rodziny (Uniwersytet Warszawski). W 2016 roku ukończyła szkolenie uprawniające do prowadzenia terapii metodą Instrumental Enrichment. Zajmuje się psychoterapią dzieci, młodzieży i osób dorosłych oraz diagnozą i terapią zaburzeń rozwojowych u dzieci i młodzieży. Prowadzi Warsztaty dla Dobrych Rodziców/Nauczycieli – jak radzić sobie na co dzień z trudnymi zachowaniami. Od wielu lat uczy psychoterapii poznawczo-behawioralnej, obecnie w ośrodku Poza Schematami oraz Szkole Psychoterapii Crescentia. Jest autorką i współautorką wielu publikacji z zakresu psychologii dzieci i młodzieży.
Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny, certyfikowany trener Treningu Zastępowania Agresji ART, członek Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej oraz Association for Contextual Behavior Science. Od kilkunastu lat prowadzi psychoterapię indywidualną i grupową dorosłych i młodzieży, terapię par i rodzin oraz Treningi Umiejętności Społecznych. W pracy opiera się na metodach tzw. trzeciej fali terapii behawioralnej w szczególności Terapii Akceptacji i Zaangażowania (ACT) oraz koncepcji Współczucia w oparciu o doświadczenia z warsztatów prowadzonych przez m.in. Stevena Hayesa, Paula Gilberta, Stefana Hofmanna, Dennisa Tircha, Russa Harrisa, Kelly’ego Wilsona, Matthew Skintę. Prowadzi szkolenia i warsztaty z tej dziedziny, autor artykułów i wystąpień na konferencjach naukowych oraz współautor publikacji z dziedziny psychoterapii „Zaburzania psychiczne i rozwojowe dzieci a szkolna rzeczywistość” oraz „Psychoterapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży”. Prowadzi bloga Trzecia Fala poświęconego najnowszym trendom w terapii behawioralnej.
Ukończyła Wydział Psychologii (ze specjalizacją w psychoterapii) oraz Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej na Uniwersytecie Warszawskim. Prowadzi psychoterapię w nurcie poznawczo behawioralnym i skoncentrowaną na schematach. Jest psychoterapeutką z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, certyfikowaną przez PTTPB (certyfikat nr 130) i ISST (Certyfikat ISST nr445-S) oraz certyfikowanym superwizorem (certyfikat CTPB nr 4). Prowadzi długo i krótkoterminową terapię indywidualną dla osób dorosłych i młodzieży. Pracuje z osobami doświadczającymi kryzysów życiowych, trudnościami w samoocenie i relacjach z innymi ludźmi, objawami depresji, lęku, zaburzeniami odżywiania a także zainteresowanymi rozwojem osobistym. Od wielu lat prowadzi szkolenia i superwizje dla profesjonalistów.
Absolwentka Społecznej Psychologii Klinicznej w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie. Ukończyła 4,5 letnie szkolenie na terapeutę poznawczo-behawioralnego (aktualnie w trakcie procesu certyfikacji). Doświadczenie terapeutyczne zdobyła w czasie czteroletniej pracy w Fundacji Dzieci Niczyje. W ramach pracy w Fundacji prowadziła terapie dzieci krzywdzonych i dorosłych ofiar przemocy, uczestniczyła w licznych programach, dotyczących problematyki krzywdzenia dzieci - zarówno przez dorosłych, jak i rówieśników. Dwuletni staż w zakresie pomocy młodzieży odbyła w Młodzieżowym Ośrodku Psychoedukacji i Psychoterapii. Ma na swoim koncie prowadzenie cykli grup socjoterapeutycznych dla dzieci i młodzieży. Pracuje z pacjentami w Poradni Zdrowia Psychicznego w Szpitalu Bródnowskim oraz prowadzi konsultacje psychologiczne dla rodziców i opiekunów w przedszkolu. Brała udział w licznych szkoleniach z zakresu pomocy psychologicznej, m. in. w ośrodku "one family " w Dublinie dla osób dorosłych samotnie wychowujących dzieci. Ukończyła szkolenie bazowe oraz specjalistyczne szkolenie z mediacji rodzinnych w Polskim Centrum Mediacji w Warszawie.
Zajmuje się:
- psychoterapią osób dorosłych, dzieci i młodzieży
- konsultacjami dla rodziców małych dzieci (wychowawcze, rozwojowe)
- diagnozą ADHD u osób dorosłych
- prowadzeniem grup terapeutycznych
- mediacją rodzinną
Jest dyplomowaną psycholożką i psychoterapeutką poznawczo-behawioralną. Należy do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Aktualnie w trakcie szkolenia przygotowującego do uzyskania certyfikatu terapeuty schematu Międzynarodowego Towarzystwa Terapii Schematu ISST.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując z dziećmi i młodzieżą przebywającą w pieczy zastępczej, a także w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Aktualnie prowadzi w Toruniu prywatny gabinet psychoterapeutyczny oraz zajmuje się opiniowaniem z zakresu pieczy zastępczej w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie. Współpracuje także z Latającą Poradnią w której przeprowadza konsultacje uczniów szkół polonijnych. Prowadzi psychoterapię indywidualną młodzieży i osób dorosłych. Pracuje z osobami doświadczającymi cierpienia psychicznego (zaburzenia lękowe, zaburzenia nastroju, zaburzenia obsesyjno- kompulsyjne, samookaleczenia, fobia społeczną, niska samoocena). W swojej praktyce korzysta z metod terapii poznawczo – behawioralnej, terapii ACT oraz Terapii Schematów. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Jestem absolwentką psychologii Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku logopedia. Posiadam Certyfikat (nr 211) Psychoterapeuty Poznawczo-Behawioralnego (ukończone szkolenie: Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej – Warszawa) Aktualnie uczestniczę w superrewizjach niezbędnych do uzyskania certyfikatu terapeuty schematu Międzynarodowego Towarzystwa Terapii Schematu ISST. Prowadzę psychoterapię indywidualną osób dorosłych i młodzieży po 16 r.ż.
W swojej pracy terapeutycznej wykorzystuję techniki III fali terapii poznawczo – behawioralnej tj. DBT, Mindfulness, terapii opartej na współczuciu. Nieustannie rozwijam swoje kompetencje i wiedzę w tym obszarze.
Swoje doświadczenie kliniczne zdobywałam pracując na oddziale psychiatrycznym, oddziałach chorób somatycznych, Poradni Zdrowia Psychicznego, Oddziale Psychiatrii sądowej. Przez wiele lat pracowałam jako biegła sądowa, co wzbogaciło mnie o wiedzę diagnostyczną.
Pracuje pod stałą superwizją certyfikowanych superwizorów PTTPB oraz ISST. Należę do Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczo – Behawioralnej.
Jestem psychologiem i psychoterapeutką poznawczo-behawioralną. Ukończyłam studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją psychologia zdrowia a następnie odbyłam 4-letnie szkolenie w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej, organizowane przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej we współpracy z Oxford Cognitive Therapy Center. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Posiadam doświadczenie w prowadzeniu psychoterapii indywidualnej i grupowej, które zdobywam od 2006 roku w oddziałach nerwic (m.in. w Centrum Psychoterapii, Dolna 42; Szpital MSW w Otwocku, Niepubliczny Oddział Nerwic Vertimed) oraz praktyce prywatnej. W swojej pracy zajmuję się przede wszystkim problemami związanymi z radzeniem sobie z emocjami, oraz trudnościami w relacjach z innymi ludźmi.
Prowadzę terapię indywidualną i grupową osób dorosłych. Moją pasją jest praca z grupą, - wspieranie ludzi w korzystaniu z zasobów wsparcia i poznawanie siebie dzięki relacjom w grupie. Korzystam w tym obszarze mojej pracy z szerokiego zakresu wiedzy i doświadczenia – zarówno z metod psychoedukacji, jak i z technik uważności (mindfullness), pracy z ciałem (bioenergetyka Lowena, TRE, symboliczna praca z nurtu Gestalt), a także chętnie zapraszam uczestników do psychodramy i zabaw z nurtu teatru improwizowanego. Od 2019 roku prowadzę warsztaty pracy własnej dla przyszłych terapeutów. Znam także problematykę rodzin adopcyjnych i zastępczych, w przeszłości prowadziłam konsultacje dla par rozważających decyzję o adopcji.
W swojej praktyce korzystam i szczególnie sobie cenię terapię schematów, która pomaga w radzeniu sobie ze szczególnie długotrwałymi problemami emocjonalnymi.
Stale poszerzam moją wiedzę i umiejętności szkoląc się i systematycznie superwizując moją pracę.
Prywatnie jestem mężatką, mamą przedszkolaka i macochą nastolatki, a w czasie wolnym od zobowiązań uprawiam różne dziedziny sportu (kettle, joga, bieganie), i czasem gram na pianinie i ukulele.
Jestem mgr psychologii, certyfikowanym psychoterapeutą poznawczo-behawioralny PTTPB (certyfikat nr 145) oraz Oxford Cognitive Therapy Centre & Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. Jestem również certyfikowanym terapeutą schematów (standard level nr 3361). Należę do Międzynarodowego Towarzystwa Terapii Schematu (International Society of Schema Therapy - ISST) oraz do Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczo - Behawioralnej. Jako psychoterapeuta pracuje od 2006 roku. Początkowo na Oddziale Dziennym Centrum Psychoterapii przy Szpitalu Nowowiejskim, gdzie prowadziłem psychoterapię grupową dla osób z zaburzeniami lękowymi i zaburzeniami osobowości. Od 2011 na Oddziale Dziennym Szpitala Wolskiego do 2022, gdzie prowadziłem psychoterapię grupową. Tam współtworzyłem i rozwijałem program grupowej intensywnej 3-miesięcznej terapii schematów. Obecnie prowadzę praktykę prywatną w gabinecie oraz treningi terapii własnej dla przyszłych psychoterapeutów w ramach szkoły psychoterapii. Regularnie uczestniczę w szkoleniach z terapii schematów oraz superwizji.
Jest psycholożką, psychoterapeutką i klownem medycznym. Ukończyła psychologię kliniczną na Uniwersytecie SWPS i czteroletnie szkolenie w Polskim Instytucie Psychoterapii Tańcem i Ruchem (DMT-Dance Movement Therapy). Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia DMToraz Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Doświadczenie zdobywała w Centrum Psychoterapii w Warszawie i w OLZN Komorów. Obecnie pracuje w praktyce prywatnej prowadząc psychoterapię indywidualną osób dorosłych i młodzieży a także szkoli młodych psychoterapeutów w Polskim Instytucie DMT. Współpracuje również z Uniwersytetem SWPS, Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę i Fundacją Czerwone Noski. Klown w Szpitalu. Z pacjentami pracuje w podejściu integratywnym łącząc rozumienie psychodynamiczne z metodami pracy z ciałem i technikami arteterapeutycznymi lub elementami uważności dostosowując sposób pracy do indywidualnych potrzeb pacjenta. Pracuje pod stałą superwizją.
Jestem psychologiem, socjoterapeutą i psychoterapeutą psychodymanicznym. Ukończyłam Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej, Studium Socjoterapii I Treningu Interpersonalnego w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym oraz 4letnią Szkołę Psychoterapii również w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Posiadam także uprawnienia pedagogiczne. Regularnie uczestniczę w superwizjach, szkoleniach i konferencjach. Jestem członkiem zwyczajnym w Polskim Towarzystwie Psychodynamicznym oraz członkiem Kujawsko- pomorskiego Towarzystwa Psychodynamicznego. Doświadczenie zawodowe zdobywałam między innymi w Oddziale Dziennym Psychiatrycznym, a także w Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Remedis w Toruniu. Obecnie pracuję w Poradni Zdrowia Psychicznego w Toruniu, a także prowadzę własną praktykę. Najbliższe w pracy jest mi podejście psychodynamiczne.
Superwizor PTTPB
Jestem psychologiem i psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym (certyfikat nr 335) oraz superwizorem-dydaktykiem PTTPB (certyfikat nr 111). Ukończyłem psychologię w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz 4-letnie szkolenie z Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Osób Dorosłych, prowadzone przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie i Oxford Cognitive Therapy Centre w Wielkiej Brytanii. Doświadczenie zawodowe zdobywałem pracując mi.in. w Wojewódzkiej Przychodni Zdrowia Psychicznego w Bydgoszczy, a także odbywając liczne staże kliniczne w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 i 2 oraz 10 Wojskowym Szpitalu Klinicznym w Bydgoszczy, a także w Szpitalu MSWiA w Otwocku. Pracuję w nurcie poznawczo-behawioralnym oraz terapii schematu głównie z osobami dorosłymi. Ukończyłem liczne kursy i szkolenia dodatkowe z zakresu CBT oraz terapii schematu, w tym roczny kursu terapii schematu, akredytowany przez International Society of Schema Therapy (ISST) przygotowujący do uzyskania certyfikatu terapeuty schematu ISST. Obecnie prowadzę praktykę prywatną w Toruniu. Jestem także nieetatowym wykładowcą akademickim. Moje zainteresowania naukowe koncentrują się wokół psychologii zdrowia, organizacji oraz psychologii wojskowej, a także psychoterapii poznawczo-behawioralnej.
Jestem superwizorem psychoterapii poznawczo-behawioralnej, zaawansowanym indywidualnym i grupowym terapeutą schematów. Specjalizuję się w pracy z pacjentami z zaburzeniami osobowości, depresją, nerwicą. Pracuję terapeutycznie od 2008 roku. Miałem zaszczyt uczyć się u Moniki Szaniawskiej, Idy Shaw, Rity Younan, Dawida Edwardsa, Karola Grabowskiego, Małgorzaty Bielak, Michiela van Vreeswijk'a. Uczestniczyłem w międzynarodowych warsztatach i konferencjach terapii schematu. Chętnie podzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem w czasie superwizji indywidualnych lub grupowych.
Ukończyła 3-letnie szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej prowadzone przez Szkołę Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT. Posiada certyfikat psychoterapeuty poznawczo-behawioralnego PTTPB. Aktualnie w trakcie szkolenia na superwizora-dydaktyka PTTPB.
Ukończyła liczne kursy i szkolenia, m.in. z zakresu: terapia schematów, terapia Gestalt, ACT, terapia par, praca z rodzicami dzieci z ADHD i ODD. Prowadzi własny gabinet psychoterapii.
Doświadczenie i umiejętności zdobywała pracując między innymi w: Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym, Medycznym Studium Zawodowym, Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, Niepublicznej Poradni Psychologicznej oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi (terapia indywidualna, terapia par, terapia systemu rodzinnego). Zajmuje się głównie terapią zaburzeń osobowości, zaburzeń lękowych, depresji, terapią par, terapia młodzieży. Na bieżąco poszerza i uzupełnia swoją wiedzę i umiejętności min. poddając swoją pracę regularnej superwizji u doświadczonych terapeutów-superwizorów oraz uczestnicząc w szkoleniach specjalistycznych z zakresu diagnozy i terapii dzieci, młodzieży i dorosłych.
Psycholog, specjalista psychologii klinicznej, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny PTTPB nr 243, superwizor PTTPB nr 75. Ukończyłam dodatkowo studia podyplomowe z diagnozy i terapii neuropsychologicznej.
Pracuję w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie i w Krajowym Ośrodku Psychiatrii Sądowej dla Nieletnich o maksymalnym stopniu zabezpieczenia w Garwolinie. Dodatkowo zajmuję się pracą indywidualną w poradni.
Zajmuję się diagnozą psychologiczną i neuropsychologiczną, psychoterapię indywidualną skoncentrowaną na grupie młodzieży, jak również na osobach dorosłych. Zajmuję się przede wszystkim problematyką spektrum autyzmu, zaburzeniami zachowania, zaburzeniami nastroju, zaburzeniami odżywiania, zaburzeniami psychotycznymi.
Jestem wykładowcą i autorką publikacji naukowych.
Psycholog, Psychoterapeuta, Superwizor Dydaktyk.
Ukończyłam studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, szkolenie w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie (certyfikat PTTPB nr 218), uzyskałam tytuł Specjalisty w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży, jestem certyfikowanym Superwizorem dydaktykiem terapii poznawczo – behawioralnej (certyfikat PTTPB nr 76).
Zajmuję się pracą z osobami dorosłymi a także z dziećmi i młodzieżą. Prowadzę terapię w nurcie CBT , Terapii Schematów.
Prowadzę superwizje oraz zajęcia dla studentów oraz terapeutów szkolących się w nurcie terapii poznawczo- behawioralnej.
Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Nieustannie uczestniczę w szkoleniach i konferencjach podnoszących kwalifikacje zawodowe oraz rozszerzających mój warsztat terapeutyczny.
Jestem doktorem nauk medycznych i nauk o zdrowiu, psychologiem klinicznym, psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym oraz superwizorem. Doświadczenie zbierałam w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży oraz w Instytucie Psychiatrii i Neurologii na oddziale dziennym III Kliniki Psychiatrycznej IPiN, gdzie również byłam doktorantką. W 2022 r. obroniłam rozprawę doktorską nt. spowolnienia psychoruchowego osób w depresji.
Od prawie 20 lat (od 2006 r.) prowadzę praktykę prywatną, specjalizując się w pracy indywidualnej z osobami zaburzeniami psychicznymi, szczególnie z zaburzeniami nastroju i osobowości.
Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej, częstym prelegentem na ogólnopolskich konferencjach psychiatrycznych, psychologicznych oraz autorką publikacji naukowych w dziedzinie psychologii klinicznej.
Prywatnie jestem mamą studentów Matyldy i Mikołaja oraz trzecioklasistki Antosi. Uwielbiam się męczyć aktywnością fizyczną- szczególnie bieganiem po lesie na dystansach od 10 do 20 kilometrów.
Psycholog, psychoterapeutka i trenerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Ukończyła m.in. 4-letnie szkolenie z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej, 2-letnie studium terapii motywującej (dialogu motywującego - DM), dwustopniowe szkolenie EMDR oraz szereg szkoleń, m.in. z zakresu DM, CBT, DBT (terapia dialektyczno-behawioralna), ACT (terapia akceptacji i zaangażowania).
Jest certyfikowaną terapeutką motywującą (certyfikat Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej nr 37 oraz Polskiego Instytutu Dialogu Motywującego nr 03/TZO/2020), a także członkinią i certyfikowaną trenerką międzynarodowej organizacji trenerów dialogu motywującego MINT (Motivational Interviewing Network of Trainers).
Doświadczenie zdobywała podczas kilku staży (m.in. w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii, szpital w Józefowie), pracy w publicznych i niepublicznych placówkach oświatowych (szkoła podstawowa, przedszkole), poradni psychologicznej w Centrum Zdrowia Dziecka, punkcie konsultacyjnym i prywatnym gabinecie. Przez kilkanaście lat pracowała w organizacji pozarządowej, gdzie tworzyła, realizowała i koordynowała projekty z obszaru profilaktyki uzależnień i przemocy. Prowadzi szkolenia dla profesjonalistów (m.in. nauczycieli, pracowników socjalnych, terapeutów uzależnień) z zakresu dialogu motywującego, webinary z zakresu zdrowia psychicznego dla pracowników firm oraz zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie SWPS oraz Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Związana z Polskim Instytutem Dialogu Motywującego, gdzie prowadzi warsztaty i superwizje z DM oraz wspiera zespół koderów.
Niezmiennie zachwycona pracą z ludźmi i - wdzięczna, że może ją wykonywać - stara się ciągle doskonalić, uczestnicząc w różnych szkoleniach i konferencjach oraz korzystając z regularnej superwizji. Wierzy, że w każdym człowieku tkwi potencjał do zmiany i rozwoju. Zgadza się z myślą Alberta Einsteina, którą kieruje się w swojej pracy: „w sercu każdej trudności spoczywa ukryta możliwość.” Prywatnie mama dwóch nastoletnich synów, miłośniczka książek, podróży i pieczenia ciast.
Jestem psychologiem, certyfikowanym psychoterapeutą (certyfikat Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej nr 192) oraz socjoterapeutą. Pracuję w nurcie psychodynamicznym z osobami dorosłymi oraz młodzieżą.
Ukończyłam studia psychologiczne na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Studium Socjoterapii i Treningu Interpersonalnego oraz czteroletnią Szkołę Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym, akredytowaną przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam między innymi podczas pracy na oddziale psychiatrycznym w SPS ZOZ Zdroje w Szczecinie, w Zachodniopomorskim Instytucie Psychoterapii, a także w gabinecie psychologiczno-psychoterapeutycznym. Swoją pracę poddaję systematycznej superwizji u superwizorów rekomendowanych przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne i Psychiatryczne.
Regularnie podnoszę kompetencje uczestnicząc w szkoleniach oraz konferencjach.
Jestem psycholożką, absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (obecnie Uniwersytet SWPS) w Warszawie, gdzie zrealizowałam ścieżkę specjalizacyjną z psychologii klinicznej. Jestem certyfikowaną psychoterapeutką poznawczo-behawioralną (certyfikat nr 657).
Swoją pracę terapeutyczną wzbogacam o techniki III fali terapii poznawczo – behawioralnej tj. Terapii Akceptacji i Zaangażowaniu (ACT), Mindfulness i Terapii Schematów. Ukończyłam szkolenie z terapii schematów akredytowane przez ISST (International Society of Schema Therapy) i uczestniczę w superwizjach niezbędnych do uzyskania certyfikatu. Prowadzę psychoterapię indywidualną dorosłych.
Doświadczenie zdobyłam pracując z dorosłymi w Szpitalu Psychiatrycznym SPS ZOZ Zdroje w Szczecinie, z dziećmi i młodzieżą w Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych oraz w przedszkolach. Swoją pracę poddaję stałej superwizji u certyfikowanych superwizorów PTTPB i ISST oraz jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Nieustannie poszerzam swoje horyzonty zawodowe uczestnicząc w konferencjach, szkoleniach i warsztatach.
Psycholożka. Ukończyła studia magisterskie w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej na Wydziale Psychologii Klinicznej w Warszawie, oraz studia doktoranckie na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS na Wydziale Psychologii w Warszawie. Uzyskała dyplom Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Adiunkt na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS, prowadzi zajęcia dydaktyczne w Katedrze Psychologii Klinicznej i Zdrowia oraz badania naukowe z zakresu diagnozy i interwencji deficytów i zaburzeń dzieci i młodzieży.
Doświadczenie kliniczne zdobywała w New York University, Child Study Center; Centrum CBT Poradni dla Dzieci i Młodzieży, Poradni Poza Schematami. Doświadczenia naukowe w Developmental Brain-Behaviour Laboratory (DBBL) University of Southampton; Interdyscyplinarnym Centrum Stosowanych Badań Poznawczych (ICACS) Uniwersytu SWPS.
W pracy klinicznej zajmuje się diagnozą psychologiczną i psychoterapią dzieci z ADHD, ODD, ASD i NIL. Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, młodzieżą oraz ich rodzinami.
Jestem psychologiem oraz wieloletnią terapeutką pracującą w nurcie poznawczo – behawioralnym (certyfikat nr 196). Aktualnie w trakcie szkolenia na superwizora – dydaktyka w PTTPB. Ukończyłam szkolenie z psychoterapii poznawczo – behawioralnej prowadzone przez Centrum Terapii Poznawczo – Behawioralnej we współpracy z Oxford Cognitive Therapy Centre.
Regularnie uczestniczę w superwizjach, szkoleniach i konferencjach. Ukończyłam kursy z zakresu m.in. poszerzenia wiedzy z CBT, Mindfulness, terapii Simontona, terapii par i małżeństw - zarówno w nurcie CBT jak i terapii narracyjnej, systemowej, ericksonowskiej oraz skoncentrowanej na zasobach oraz kurs terapii schematu akredytowanego przez International Society of Schema Therapy (ISST).
Jestem autorką publikacji z zakresu psychologii dzieci i młodzieży oraz prowadziłam warsztaty dla nauczycieli dotyczące profilaktyki zdrowia psychicznego u młodzieży.
Pracuję jako psychoterapeuta od 2015 roku, obecnie w praktyce prywatnej prowadząc terapię indywidualną młodzieży i osób dorosłych oraz dzieci z uwzględnieniem systemu rodzinnego oraz terapię par, jak również w Poradni Zdrowia Psychicznego z Ośrodkiem Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży.
Posiadam doświadczanie w prowadzaniu terapii indywidualnej i grupowej osób dorosłych, dzieci i młodzieży zdobyte m.in. w Ośrodku Terapii Nerwic dla Dzieci i Młodzieży, na Dziennym Oddziale Psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży, w Poradni Zdrowia Psychicznego zarówno dla Dorosłych, jak i dla Dzieci i Młodzieży, na Oddziale Psychiatrii dla osób Dorosłych oraz w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie pracując z osobami chorymi onkologicznie i rodzinami zastępczymi.
Prywatnie mama dwóch synów, miłośniczka ciekawości i odkrywania zarówno w terapii, jak i w życiu prywatnym.
Jestem psycholożką i psychoterapeutką w trakcie certyfikacji w nurcie systemowym oraz trenerką ACT. Wiedzę z zakresu psychoterapii systemowej zdobywam w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej. Ukończyłam Kurs Podstawowy oraz Zaawansowany Terapii Akceptacji i Zaangażowania organizowany w Poznaniu przez Sabinę Sadecką, prowadzony przez Lidię Budziszewską. Z ogromną ciekawością poszerzam w dalszym ciągu swoją perspektywę na psychologię i psychoterapię biorąc udział w szkoleniach, webinarach oraz konferencjach. Jestem absolwentką studiów podyplomowych na kierunku Psychosomatyka i somatopsychologia. Ciało i wzajemna zależność pomiędzy nim, a ludzkimi emocjami i psychiką to coś, co mnie fascynuje i zachwyca. Pracuję w gabinecie psychoterapeutycznym, w którym spotykam się głównie z dorosłymi i nastolatkami, łącząc wiedzę i umiejętności z poznanych przeze mnie podejść terapeutycznych. Ważna jest dla mnie autentyczność w kontakcie z drugim człowiekiem oraz relacja, którą budujemy. Uwielbiam zgłębiać psychologiczną wiedzę, czytać, spędzać czas na sportowych aktywnościach i poznawać świat podczas podróżowania.
Jest psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym (w procesie certyfikacji), specjalistą psychoterapii uzależnień, terapeutą motywującym, członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Trenerów Dialogu Motywującego (MINT).
Od wielu lat kieruje Wojewódzką Poradnią Terapii Uzależnień i Współuzależnienia oraz Oddziałem Dziennym Odwykowym w Toruniu. Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu terapii indywidualnej i grupowej. Prowadzi też prywatny gabinet psychoterapeutyczny.
Zajmuje się działalnością szkoleniową – prowadzone warsztaty dotyczą głównie terapii uzależnień (od substancji i nałogowych zachowań) oraz dialogu motywującego.
Psycholożka z około 20 letnim stażem, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna (certyfikat nr 384), superwizorka w trakcie szkolenia. Cały czas kieruje się pasją przy wykonywaniu zawodu i ogromną ciekawością poznawczą. Lubi poznawać najnowsze poszukiwania i osiągnięcia w dziedzinie psychoterapii. Kocha i specjalizuje się w Terapii Schematu oraz w Terapii Akceptacji i Zaangażowania (ACT). Bliski jej jest nurt oparty na samowspółczuciu (self-compassion), dialog motywacyjny, DBT, a także psychologia pozytywna. Uczestniczy w wielu szkoleniach specjalistycznych oraz konferencjach, zarówno w polskich, jak i międzynarodowych. Korzysta często z superwizji, m.in. u Kirsty Gillings i Susan Simpson z TS, z treningu portlandzkiego u Marcina Dormurata w ACT.
Specjalizuje się w leczeniu zaburzeń lękowych, depresji, zaburzeń odżywiania oraz zaburzeń osobowości. Pracuje z osobami dorosłymi oraz młodzieżą.
Dysponuje dużym doświadczeniem z zakresu pracy klinicznej i psychoterapii. Obecnie skupia się na prowadzeniu psychoterapii indywidualnej, a także grup rozwojowych. Dwa lata prowadziła terapię grupową na Dziennym Oddziale Psychiatrycznym. Od wielu lat prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych Uniwersytetu SWPS - Psychologia Pozytywna w różnych miastach w Polsce.
W pracy zawodowej wartości, którymi się kieruje to: szacunek, motywacja wewnętrzna, poczucie wolności, partnerskie podejście, autentyczność, zaangażowanie i wrażliwość.
Absolwentka psychologii, specjalności klinicznej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, certyfikowana psychoterapeutka w nurcie poznawczo-behawioralnym. Na co dzień prowadzi ośrodek psychoterapii, w którym pracuje z dziećmi i młodzieżą oraz osobami dorosłymi. Od lat zainteresowana problemami współczesnej edukacji z perspektywy rozwojowej i zmian społeczno- cywilizacyjnych. Prowadziła szkolenia dla nauczycieli. Pisywała bajki dla dzieci oraz artykuły z zakresu psychologii rozwojowej. Konsultuje merytorycznie książki dla dzieci. Ostatnio wydała książkę dla rodziców. Brała udział w projektach badawczych MNiSW, dotyczących społecznego i fizycznego otoczenia rozwoju małego dziecka oraz konstrukcji narzędzi do psychologicznej diagnozy gotowości dzieci do uczenia się, a także naukowym projekcie badawczym Uniwersytetu SWPS, dotyczącym zwiększania skuteczności psychoterapeutycznych technik wyobrażeniowych.
mgr psychologii, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna
W gabinecie z pacjentami pracuje od 2016 roku. Swoje doświadczenie zdobywałam
w poradniach zdrowia psychicznego oraz gabinecie prywatnym.
Zajmuję się pracą z osobami dorosłymi. Drzwi mojego gabinetu są otwarte dla pacjentów z wszystkimi zaburzeniami, natomiast szczególne miejsce w moim doświadczeniu zajmują: zaburzenia lękowe, zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne, dermatillomania oraz ADHD (w ramach którego prowadzę diagnozę i psychoterapię).
W swojej pracy posługuję się narzędziami jakich dostarcza nurt poznawczo-behawioralny. Coraz chętniej wykorzystuję wiedzę związaną z psychoterapią schematów. Praca w nurcie poznawczo-behawioralnym jest mi najbliższa, ale jestem ogromnym zwolennikiem integracji w psychoterapii. Mam głębokie przekonanie, że relacja terapeutyczna ma ogromną moc, dlatego dokładam wszelkich starań, aby pacjenci czuli się komfortowo w moim towarzystwie. Zdecydowanie opisałabym siebie jako osobę, która dobrze czuje się w kontakcie z drugim człowiekiem, żywo reaguje oraz stara się być jak najbardziej autentyczna w swojej pracy.
Psycholog, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny, terapeuta dialektyczno-behawioralny, wiceprzewodnicząca Zarządu PTDBT, doktor nauk społecznych, nauczyciel akademicki.
Od kilkunastu lat pracuje z pacjentami w różnym wieku i z różnorodnym rozpoznaniem w podkarpackich ośrodkach i placówkach medycznych. Aktualnie skupia się głównie na pomocy pacjentom z rozpoznaniem osobowości chwiejnej emocjonalnie i ADHD. Jako wielka miłośniczka terapii DBT, w 2020 r. dołączyła do Zarządu Polskiego Towarzystwa Terapii Dialektyczno-Behawioralnej. Od 2021 jest członkiem zespołu mentorskiego całościowego szkolenia DBT Comprehensive. Współpracowała z różnymi ośrodkami akademickimi i posiada wieloletnie doświadczenie szkoleniowe. Jest związana z Uniwersytetem Rzeszowskim i Instytutem Poznawczym. Odbyła staże zagraniczne w Universidad de Zaragoza w Hiszpanii, w Uniwersytecie 11 Decembre 1918 w Rumunii i w Uniwersytecie degli Studi Suor Orsola Benincasa we Włoszech. Jest również członkiem rady naukowej czasopisma „Current and Future Perspectives on Teaching and Learning”.
Psycholog, Socjolog, Pedagog, Psychoterapeuta systemowy oraz Terapii Skoncentrowanej na Współczuciu (Compassion Focused Therapy – CFT ), Trener biznesu od 2009 roku.
Jako psychoterapeutka kształciła się w nurcie systemowym, kończąc podstawowy i zaawansowany kurs terapii systemowej w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej, którego jestem członkiem. Ukończyła również I. edycję Podyplomowych Studiów Uważności i Współczucia na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu, a także
8 miesięczny międzynarodowy kurs dla terapeutów SCIP - Self - Compassion In Psychotherapy, roczne Szkolenie z Ekoterapii, w pierwszym certyfikacyjnym szkoleniu w Polsce.
Interesuje się i stosuje w obszarze psychoterapii indywidualnej i grupowej podejście systemowe, narracyjne i terapię skoncentrowaną na współczuciu.
Ma ponad 15 lat doświadczenia w HR: zewnętrznym (jako doradca HR i trener dla wielu różnych organizacji i ich pracowników - międzynarodowych i polskich firm oraz administracji publicznej) i wewnętrznym (jako HR BP, a obecnie Kierownik Działu Adaptacji i Doskonalenia Kompetencji w międzynarodowej firmie)
Prowadzi szkolenia i doradztwo systemowe dla organizacji. Projektuje procesy rozwojowe dla pracowników, analizując ich kompetencje, zasoby i talenty oraz przede wszystkim potrzeby. Jest zaangażowana w budowanie angażujących procesów personalnych (procesy ocen, modele kompetencyjne, zarządzanie przez cele, projektowanie systemów wynagrodzeń, inne).
Wykłada i wykłada m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Wyższej Szkole Bankowej, Collegium da Vinci, Szkole Głównej Handlowej, Uniwersytecie SWPS w Poznaniu oraz Krakowie.
Psycholożka, trenerka podejścia uważności i współczucia, wykładowczyni, założycielka i dyrektorka The Mind Institute (www.mindinstitute.com.pl) oraz Polskiej Szkoły Uważności (www.polskaszkolauwaznosci), kierowniczka i pomysłodawczyni Podyplomowych Studiów Uważności i Współczucia na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu oraz Krakowie, Podyplomowych Studiów Ekopsychologii, Ekoterapii i Zmiany Społecznej na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu, Szkolenia z Compassion-Focused Therapy (CFT)/Compassionate Mind Training (CMT) (www.cftpoland.pl) oraz Szkolenia Ekoterapii (www.ekoterapia.com.pl) w Polsce.
Jedna z założycieli Polskiego Towarzystwa Mindfulness. Stworzyła program wsparcia dla pacjentów onkologicznych na podstawie podejścia współczucia w ramach doktoratu na University of Derby (Wlk. Brytanii).
Regularnie pisuje do różnych czasopism w Polsce i zagranicą (m.in. do Przekroju, Charakterów, Psychologie und Leben, Psychologii w Praktyce). Była redaktor nieistniejącego już pierwszego w Polsce czasopisma o tematyce uważności „Mindfulness”. Prowadzi szkolenia, warsztaty dla różnego rodzaju organizacji, firm, m.in. dla Forum Media Polska, Nestle, Roche, OkeChamp, AstraZeneca, Mobica, Prodica. Post-doc w Prejudice Lab na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu (2022-23).
Autorka książki „Kochać (się) mądrze. Jak uważność i współczucie mogą wspierać relacje intymne” (Wyd. Sensus). W przygotowaniu jej dwie kolejne książki: po polsku „Być lepszym dla siebie i dla świata. Terapia Skoncentrowana na Współczucia w życiu i w terapii” (Wyd. Sensus) oraz po angielsku „The Cancer Workbook: Developing a Compassionate Mind for Treatment, Recovery and Survival” (Wyd. Little Brown).
dr n. pr. prawnik, psycholog, psychoterapeuta w trakcie szkolenia, posiadam doświadczenie, jako akademicki wykładowca prawa medycznego min. w Collegium Medicum UJK, prawa dla psychologów UMK w Toruniu oraz prawa dla psychologów
i psychologii sądowej w Akademii Humanitas.
Ukończyłam czteroletnie studia doktoranckie w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk, ukończyłam dwa kierunki studiów podyplomowych- prawo karne skarbowe i gospodarcze oraz prawo karne materialne i procesowe na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jestem absolwentką prawa lotniczego na Uczelni Łazarskiego. W 2014 r. zdałam egzamin na aplikacje adwokacką, którą odbywałam przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Katowicach.
Jestem dyrektorem działu prawnego spółki, która produkuje innowacyjne urządzenia na rynek europejski i światowy, gdzie zajmuję się bieżącym doradztwem prawnym dla zarządu, opiniuje i tworzę umowy. W sporach sądowych reprezentuję spółkę jako pełnomocnik.
Ukończyłam szereg szkoleń prawniczych, jestem autorką publikacji naukowych., min na Uniwersytecie Medycznym w Katowicach. Prywatnie autorką reportaży podróżniczych oraz autorką książki podróżniczej.
Pracowałam jako prawnik oraz aplikant adwokacki w dużych Kancelariach Adwokackich oraz obsługując spółki i podmioty medyczne ( min. Szpital Śląski w Cieszynie)
Prowadzę szkolenia z zakresu prawa dla psychologów/psychoterapeutów dla osób indywidualnych, podmiotów leczniczych, poradni psychologiczno –pedagogicznych, stowarzyszeń i fundacji, min. dla Polskiego Towarzystwa Terapii EMDR, szpitala uniwersyteckiego w Krakowie w zakładzie psychoterapii dzieci i młodzieży czy szpitala specjalistycznego im. L. Rydygiera dla specjalizacji z psychologii klinicznej.
Ukończyłam 2-letnie studia podyplomowe z psychoterapii na wydziale lekarskim Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz roczne szkolenie z CBT na uniwersytecie SWPS.
Jest psychologiem, pedagogiem specjalnym, psychoterapeutą. Posiada Certyfikat Psychoterapeuty Poznawczo-Behawioralnego PTTPB oraz certyfikat Superwizora-Dydaktyka, jest certyfikowanym terapeutą motywującym, oraz terapeutą EMDR – ukończyła zakończone certyfikatem Europejskiego Towarzystwa EMDR i Uniwersytetu w Birmingham podstawowe szkolenie w terapii EMDR (metoda desensytyzacji i ponownego przetwarzania bodźców za pomocą ruchów gałek ocznych w radzeniu sobie z psychologiczną traumą). Ukończyła szereg warsztatów z DBT (Facilitator Training Certification Program), ACT i Terapii Schematów, w tym Terapii Schematów dla Par. Aktualnie uczestniczy w superwizjach niezbędnych do uzyskania certyfikatu terapeuty schematu Międzynarodowego Towarzystwa Terapii Schematu ISST.
Praktykę terapeutyczną zdobywała w Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Mazowieckiego Centrum Neurorehabilitacji w Poradni dla Osób z Autyzmem Dziecięcym w Warszawie oraz w Poradni Zdrowia Psychicznego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe. Prowadzi terapię indywidualną i dla par. Od wielu lat prowadzi szkolenia w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej. Prywatnie matka trzech córek, miłośniczka książek, zachwycona możliwością pracy z drugim człowiekiem i pielęgnowaniem przyjaźni.
Mgr psychologii, pedagogiki oraz certyfikowana psychoterapeutka poznawczo – behawioralna
Swoją pracę w gabinecie psychologa rozpoczęłam od spotkań terapeutycznych z dziećmi i ich rodzinami, kończąc roczne szkolenie z terapii behawioralno – poznawczej dzieci i młodzieży, organizowane przez POZA SCHEMATAMI. Współpracowałam w tym czasie z licznymi placówkami szkolnymi i opiekuńczymi. Następnie doskonaląc umiejętności psychoterapeutyczne na czteroletnim kursie psychoterapii, współpracowałam m.in. z Poradnią Zdrowia Psychicznego, a także kilkoma zespołami terapeutycznymi. Obecnie pracuje z adolescentami i dorosłymi prowadząc psychoterapię we współprowadzonym przeze mnie Centrum.
Od kilku lat udzielam wsparcia w licznych projektach kierowanych do osób doświadczających przemocy, zagrożonych wykluczeniem społecznym, mających trudność z funkcjonowaniem m.in. z powodu chorób psychicznych. Współpracuje z rodzinami zastępczymi, diagnozując i udzielając wsparcia ich członkom. Mam duże doświadczenie w pracy z kobietami w sytuacji okołoporodowej, doświadczającymi trudności prokreacyjnych oraz mierzącymi się z trudami macierzyństwa.
W wolnych chwilach najczęściej można mnie spotkać na leśnych ścieżkach, na fotelu z książką lub podczas podróży z najbliższymi. Uwielbiam doskonalić swoje umiejętności, a ostatnią moją miłością jest oczywiście Terapia Schematu.